„Кога и колко?“ – студентски творчески конкурс за дигитална рекламна кампания за отговорната консумация на алкохол от младите възрастни

петък, 12 януари 2024 15:39 /
Начало:
Край:
неделя, 21 април 2024
Място:
Подробности:

Конкурсът се провежда от „спиритсБЪЛГАРИЯ“ - асоциация на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки, и УНСС.

Подходящ за всички студенти, най-вече за студентите по маркетинг и реклама, дигитален маркетинг, информатика и други специалности, изучавани в катедрите „МИО и бизнес“, „Маркетинг и стратегическо планиране" и „Медии и обществени комуникации".

Начало: С образователен семинар и представяне на конкурсния регламент в рамките на 1 час на 7 февруари 2024 г. в 10.45 ч. в 408К.

Тема: Как действа алкохолът, за колко време се разгражда от организма, кога употребата се превръща в злоупотреба и др. Разясняване на изискванията за дигиталната рекламна кампания, как да се сформират отборите, сроковете за подаване на проектите и критериите за оценка на журито.

Регламента за конкурса можете да намерите тук.

Проектите трябва да са придружени от заявка за участие, която съдържа името на участника, специалността, курса, факултетния номер, името на проекта, кратко описание на проекта, списък на всички изпратени материали, дата на подаване, имейл и телефон за обратна връзка.

Заявката за участие можете да намерите тук.

Освен студенти от УНСС в конкурса ще се включат и студенти, които понастоящем учат в Нов български университет и Националната художествена академия.

Предложението за дигитална кампания за отговорна консумация на алкохол от младите възрастни трябва да включва: име на проекта, слоган, текстова част, в която да се обясни концепцията и мотивацията за нейното създаване, предложение за медийно разпространение и представяне на  дигитален продукт, който може да се състои от: комикс, игра, викторина, видео, анимация, калкулатор, мобилно приложение или всякакво друго визуално послание, което може да въздейства на публиката с цел по-висока осведоменост относно отговорната консумация на алкохол.

Документите за конкурса включват и декларация за авторското право, която можете да намерите тук.

Изпращане на проектите - заявка за участие заедно с готовия творчески продукт е до 23.59 ч. на 21 април 2024 г. на имейл адрес:  [email protected].

Журито за разглеждане на проектите ще се състои от преподаватели от трите университета, както и от представител на Асоциацията „спиритисБългария“.

Журиране: 22 април – 10 май 2024 г.

Награди:

  • 1-ва награда  - 5 000 лв.
  • 2-ра награда  - 3 000 лв.
  • 3-та награда  - 1 500 лв.

Награждаване: Тържествена церемония за публично обявяване на наградитеще се организира до 17 май 2024 г. в УНСС.

Конкурсът ще се проведе едновременно в три университета: Университета за национално и световно стопанство, Нов български университет и Националната художествена академия.

Координатор от страна на УНСС във връзка с организирането и провеждането на конкурса е гл. ас. д-р Борислава Стоименова от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране" и студентите, които имат намерение да участват в конкурса, биха могли да се обърнат за разяснение и  консултантска помощ към нея.


Асоциация „спиритсБЪЛГАРИЯ“ е асоциация на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки. Една от целите на организацията е да провежда кампании за устойчиво развитие, в които всички членове на обществото да бъдат осведомени за последиците от неправомерна, прекомерна и зловредна консумация на алкохол и отговорността на всеки човек към собственото му здраве. Най-успешните програми, организирани досега с подкрепата на Министерството на образованието и науката, Министерството на вътрешните работи, Агенцията за закрила на детето и др., са: „Да поговорим за алкохол“, насочена към подрастващи 12 - 16 г.; „Родителски срещи в бар“, подкрепяща родителите в техния първи разговор с децата за алкохола; „Сметката, която не искаш да платиш“, предпазваща абитуриентите и водачите на МПС от рисковете при шофиране в нетрезво състояние и „Не продаваме алкохол на непълнолетни“, включваща търговците на дребно за ограничаване достъпа до алкохол на подрастващите.