Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти
Разглеждате снимки от Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти
Вижте пълен текст на Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти

Относно планирането и реализирането на своята дейност, Милвана насочи вниманието на студентите към това как управлява продуктовия асортимент, как е избрала локацията на луксозния бутик, как е организирала пространството и стандартите за обслужване, как успява при фиксирана от производителя цена на роклите да осигури отстъпки за своите клиенти чрез партньорската мрежа, как комуникира идентичността и офертите на бранда чрез креативно и релевантно съдържание, което достига до клиентите чрез онлайн и офлайн канали. Нашият гост лектор показа на студентите някои техники за дигитален маркетинг и обясни как измерва резултатите от маркетинговата дейност.