Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти
Разглеждате снимки от Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти
Вижте пълен текст на Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти
Милвана Тричкова подчерта пред студентите, че е нужно по-дълго време за планиране и подготовка, което създава условия за бърза реализация на идеята. Тя разказа как е построила своя бизнес модел около потребителското преживяване при специални моменти – сватби, абитуриентски балове, официални коктейли и други празнични събития. В основата на уникалната оферта за продажба стои качествената рокля. Към нея Милвана се стреми да добавя все по-голяма ценност за потребителите, в т.ч. допълнителни услуги - професионално обслужване и консултации, съхранение и грижа за тоалета, индивидуални корекции, безплатни съвети, идеи и техники за сватбена организация и визия. Чрез партньорска програма с брандове със същото ниво на качество и бизнес философия, Милвана осигурява добавена стойност за потребителите, добавена стойност за имиджа на своя бранд, възможности за съвместни проекти и канали за реклама.