Двойната магистърска програма „Дигитален маркетинг и трансформации с преподаване на английски език“ между УНСС и Университета Абъртай, Шотландия вече е достъпна
Двойна магистърска програма
в партньорство между УНСС и Университета Абъртай, Шотландия
2 дипломи - 1 програма
![]() |
![]() |
Абъртай е модерен университет в сърцето на Дънди, Шотландия, със силен фокус върху преподаването и подготовката на възпитаници за света на бизнеса, в съчетание с високи постижения в областта на научните изследвания и обмена на знания. С корени, водещи началото си от 1888 г., Абъртай винаги е отговарял на нуждите на средата, осигурявайки поток от талантливи специалисти, които да работят, ръководят и въвеждат иновации в широк спектър от сектори. Гордеем се с това, че предлагаме приобщаваща, приятелска и гостоприемна среда за нашите студенти.
![]() |
![]() |
Университетът за национално и световно стопанство е най-старият, най-авторитетният и най-големият бизнес университет в България и Югоизточна Европа. УНСС има над 21 хил. студенти, които се обучават в редовна и дистанционна форма в 43 бакалавърски специалности и 88 магистърски специалности, и близо 500 български и чуждестранни докторанти, които се обучават в 43 докторантски програми.
Предимства на двойната магистратура по „Дигитален маркетинг и трансформации“
- Завършилите получават 2 дипломи – от УНСС и от Университета Абъртай, Шотландия;
- Учебна програма, разработена от експерти и целяща изграждане на професионалисти по Дигитален маркетинг;
- Споделено провеждане на курсовете;
- Съвместно управление на програмата;
- Качество, гарантирано от двете институции.
Магистърската програма вече е достъпна в София!
Занятията започват през октомври 2023 г.!
Условия за кандидатстване
Програмата е достъпна за кандидат-студенти, завършили специалност от което и да е професионално направление и владеещи английски език. Изисква се един от следните документи:
- успешно положен държавен изпит по английски език от дипломата за завършено висше образование;
- завършена профилирана гимназия или профилирана паралелка в общообразователно училище или университет с интензивно изучаване на английски език;
- сертификат за владеене на английски език, съответстващ минимум на ниво В2;
- при липса на съответен документ се полага изпит – тест по английски език.
Минимален среден успех от дипломата за висше образование – добър (4.00).
Такса за обучение
6 000 евро за целия период на обучение:
- 2 000 евро за първия семестър;
- 2 000 евро за втория семестър;
- 2 000 евро за третия семестър.
Прием на документи
17 юли – 1 септември 2023 г. включително – на място в УНСС.
17 юли – 3 септември 2023 г. включително – онлайн.
Повече информация ТУК.
![]() |
КАНДИДАТСТВАЙТЕ СЕГА |
Представяне на програмата
Магистърската програма по „Дигитален маркетинг и трансформации“ е разработена в партньорство между Университета Абъртай в Дънди, Шотландия, и катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ към Факултет „Управление и администрация“ на УНСС. Университетът Абъртай е четвъртият по големина университет в Шотландия, основан през 1872 г., и един от престижните академични центрове във Великобритания. Академичният екип се състои от преподаватели с международен опит и специалисти от практиката, преподаващи в двата университета в София и Дънди.
Програмата осигурява двойна диплома по „Дигитален маркетинг и трансформации“, формирайки необходимите знания и умения, адаптирани към съвременната динамична маркетингова среда. Създадена е да ви запознае с процесите, протичащи в днешния маркетингов „пейзаж“ и да формира умения за работа с платформи и инструменти за тактическо изпълнение на дигитални стратегии.
След завършване на програмата ще можете да разбирате, създавате и прилагате ефективни дигитални маркетингови стратегии за постигане на специфични цели в областта на бранд мениджмънта за множество бизнес сектори. Ще бъдете подготвени от практическа гледна точка да се потопите директно в създаването и изпълнението на ефективни и актуални дигитални стратегии и тактики за онлайн присъствие на различни брандове, управление на електронна търговия и комуникация.
Магистърската програма по „Дигитален маркетинг и трансформации“ е идеална за хора, които вече имат маркетингово или бизнес образование и искат да задълбочат дигиталните си знания и опит, както и за хора, които вече имат опит в определена област, но искат да придобият професионална квалификация в областта на дигиталния маркетинг.
Програмата предлага практически и ориентиран към обучаемия подход, който позволява да се съсредоточите върху специфични области на интереси, повишавайки способността да работите успешно в желана професионална роля.
Представяне на курсовете
Включените в учебната програма курсове ще ви помогнат да развиете разбиране за това как дигиталните маркетингови анализи, стратегии, техники работят заедно в перфектна синергия, как да проектирате и реализирате цялостно дигитално представяне на различни брандове, без значение в кой бизнес сектор ще изберете да работите. Някои от основните курсове, представени в нашата програма, са:
- Съвременни проблеми на маркетинга
- Продуктови иновации и дигитална трансформация
- Дигитални комуникации
- Изследване на дигиталния потребител
- Видео и дисплейна реклама чрез Google Ads (с опция за Гугъл сертификат)
- Дигитален брандинг
- Данни за вземане на решение
- Методи за маркетингови изследвания
- Управление на взаимоотношенията с клиентите
- Измерване и оптимизация в дигиталния маркетинг
- Маркетинг чрез търсещи машини и оптимизация за търсещи машини
- Маркетинг в социалните медии
- Изкуствен интелект в дигиталната трансформация
- Уебсайт и мобилни приложения за маркетингово въздействие
- Интернет на нещата и други.
Как работи програмата
Програмата ще се провежда в редовна форма на обучение в сградата на УНСС, София, през делничните дни след 16.00 ч. и през почивните дни. Периодът на обучението е 1,5 години (3 семестъра), като подготовката на магистърската теза ще се осъществява през третия семестър. Оценяването ще се извършва чрез курсови работи, тестове, презентации и изпити.
Завършилите програмата ще имат пълен набор от знания и умения за:
- Разбиране, проектиране и прилагане на дигитални комуникационни стратегии в множество канали и платформи
- Успешно управление на дигиталния маркетинг, съдържание и бранд стратегии
- Маркетингови проучвания и анализ на данни за целите на брандинга и електронната търговия
- Проучване и анализиране на потребителите за разработване на релевантна дигитална маркетингова стратегия
- Успешна работа като експерти по дигитален маркетинг за местни и глобални бизнес екипи
Кариерни възможности
След завършване на програмата ще имате умения и компетенции, с които да подобрите кариерното развитие и трудовия си опит. Ще намерите правилната стъпка за реализиране в някоя от тези роли:
- Директор по дигитален маркетинг
- Дигитален маркетинг мениджър
- Бранд мениджър/директор
- Директор за управление на дигитално съдържание
- Директор маркетинг (CMO)
- Дигитален PR експерт
- Мениджър на социални медии
- Предприемач и собственик на бизнес
- Специалист по реклама
- Анализатор на маркетингови проучвания
За повече информация, моля, свържете се с нас на 0885 531 937.