Първи конгрес на катедра „Икономика на туризма“ на тема „Бранд България – гостоприемство в четири сезона. През визията на младите таланти“
Конгресът е 20-ото събитие на Катедрата и естествено продължение на дискусионните форуми по темата, които бяха организирани през последните две години в УНСС и в различни туристически райони и водещи дестинации в страната.
Като част от програмата за първи път предварително класирани чрез анкета студенти от 28 специалности на УНСС ще представят чрез кратки видеоклипове своята визия за популяризиране на Бранд България и 9-те туристически района. Жури от експерти ще класира победителите, а участниците в събитието ще дискутират възможностите за ребрандиране на България по здравен, бизнес и културен туризъм.
Събитието ще се проведе в партньорство с водещи асоциации в бизнеса - Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели (BAHE), Българската асоциация за туризъм (БАТ) и Сдружението на хотелиери и ресторантьори - Велинград и Западни Родопи.
