Университетска седмица на книгата: Представяне на дигиталната книга „Международен туризъм“, създадена от катедра „Икономика на туризма“
8 април 2025 г. - 14.30 ч.
Университетска библиотека - преподавателска читалня
![]() |
„Международен туризъм“ е дигитална книга с авторски учебни видеа, създадена от катедра „Икономика на туризма“ в отговор на новите тенденции и предпочитания на потребителите на образователен продукт, наложен след 2020 г. в световен мащаб.
В нея са представени теми, свързани с международните потоци, маркетингови теми, касаещи дигиталния и сензорния маркетинг, ценовата политика и рекламата в туризма. С акцент са изведени приоритетните видове специализиран туризъм за България като туристическа дестинация, свързани със спецификата и управлението на здравния, деловия и културния туризъм, управлението на проекти и меките умения при деловите комуникации. В изложението намират място екскурзоводското обслужване като част от туроператорската дейност, ПР-ът като инструмент за популяризиране на туристическите дестинации, формирането на лоялност към продукта и дестинациите, както и подходите при управлението им.
Дигиталната книга е публикувана в онлайн библиотеката на катедра „Икономика на туризма“.