Второ издание на събитието „Employer Branding - студентите питат, бизнесът отговаря"
![]() |
На 27 февруари 2025 г. предстои второто издание на събитието
„Employer Branding - студентите питат, бизнесът отговаря"
на Алумни асоциацията на специалност МИО.
Събитието ще се проведе в изцяло дискусионен формат,
а мястото е Голяма конферентна зала от 14.00 часа.
Основните теми за дискусия са:
- Какво знаят студентите от МИО за Employer Branding-а?
- Каква работна среда си представя Gen Z?
- Какво очакват младите хора от бъдещия си работодател?
- Какво са готови да дадат, за да имат мечтаната работа?
В първата част на събитието „Employer Branding - студентите питат, бизнесът отговаря“, ще поставим основни професионални предизвикателства, които вълнуват студентите. Младите възпитаници на МИО ще споделят какви въпроси или трудности са имали до момента в префесионален план.
Във втората част основна роля ще имат нашите партньори от бизнеса, всеки от които е топ работодателска марка. Всеки от тези работодателски брандове представлява професионален интерес за студентите от МИО. Представителите на компаниите ще имат за задача да отговорят на конкретни въпроси на студентите, свързани с работната атмосфера, професионалната култура на компанията, социалните придобивки, каузите на компанията, възможностите за стаж/работа, гъвкаво работно време и други.
Сред компаниите, които ще вземат участие в дискусията са Lidl Bulgaria, Experian, ОББ, Delishu, БОРИКА АД, Kaufland Bulgaria, Coca-Cola Europacific Partners, Hiab (част от Cargotec), PwC, Accenture Bulgaria и др.