Двойната магистърска програма „Дигитален маркетинг и трансформации с преподаване на английски език“ между УНСС и Университета Абъртай, Шотландия вече е достъпна

сряда, 26 юли 2023 10:00

Двойна магистърска програма

в партньорство между УНСС и Университета Абъртай, Шотландия 

2 дипломи - 1 програма

Абъртай е модерен университет в сърцето на Дънди, Шотландия, със силен фокус върху преподаването и подготовката на възпитаници за света на бизнеса, в съчетание с високи постижения в областта на научните изследвания и обмена на знания. С корени, водещи началото си от 1888 г., Абъртай винаги е отговарял на нуждите на средата, осигурявайки поток от талантливи специалисти, които да работят, ръководят и въвеждат иновации в широк спектър от сектори. Гордеем се с това, че предлагаме приобщаваща, приятелска и гостоприемна среда за нашите студенти.

 

Университетът за национално и световно стопанство е най-старият, най-авторитетният и най-големият бизнес университет в България и Югоизточна Европа. УНСС има над 21 хил. студенти, които се обучават в редовна и дистанционна форма в 43 бакалавърски специалности и 88 магистърски специалности, и близо 500 български и чуждестранни докторанти, които се обучават в 43 докторантски програми.


Предимства на двойната магистратура по „Дигитален маркетинг и трансформации“

  • Завършилите получават 2 дипломи – от УНСС и от Университета Абъртай, Шотландия;
  • Учебна програма, разработена от експерти и целяща изграждане на професионалисти по Дигитален маркетинг;
  • Споделено провеждане на курсовете;
  • Съвместно управление на програмата;
  • Качество, гарантирано от двете институции.

Магистърската програма вече е достъпна в София!

Занятията започват през октомври 2023 г.!

Условия за кандидатстване
Програмата е достъпна за кандидат-студенти, завършили специалност от което и да е професионално направление и владеещи английски език.  Изисква се един от следните документи:  

  • успешно положен държавен изпит по английски език от дипломата за завършено висше образование;
  • завършена профилирана гимназия или профилирана паралелка в общообразователно училище или университет с интензивно изучаване на английски език;
  • сертификат за владеене на английски език, съответстващ минимум на ниво В2;
  • при липса на съответен документ се полага изпит – тест по английски език.

Минимален среден успех от дипломата за висше образование – добър (4.00).

Такса за обучение

6 000 евро за целия период на обучение:

  • 2 000 евро за първия семестър;
  • 2 000 евро за втория семестър;
  • 2 000 евро за третия семестър.

Прием на документи

17 юли – 1 септември 2023 г. включително – на място в УНСС.
17 юли – 3 септември 2023 г. включително – онлайн.

Повече информация ТУК. 


КАНДИДАТСТВАЙТЕ СЕГА


Представяне на програмата

Магистърската програма по „Дигитален маркетинг и трансформации“ е разработена в партньорство между Университета Абъртай в Дънди, Шотландия, и катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ към Факултет „Управление и администрация“ на УНСС. Университетът Абъртай е четвъртият по големина университет в Шотландия, основан през 1872 г., и един от престижните академични центрове във Великобритания. Академичният екип се състои от преподаватели с международен опит и специалисти от практиката, преподаващи в двата университета в София и Дънди.

Програмата осигурява двойна диплома по „Дигитален маркетинг и трансформации“, формирайки необходимите знания и умения, адаптирани към съвременната динамична маркетингова среда. Създадена е да ви запознае с процесите, протичащи в днешния маркетингов „пейзаж“ и да формира умения за работа с платформи и инструменти за тактическо изпълнение на дигитални стратегии.

След завършване на програмата ще можете да разбирате, създавате и прилагате ефективни дигитални маркетингови стратегии за постигане на специфични цели в областта на бранд мениджмънта за множество бизнес сектори. Ще бъдете подготвени от практическа гледна точка да се потопите директно в създаването и изпълнението на ефективни и актуални дигитални стратегии и тактики за онлайн присъствие на различни брандове, управление на електронна търговия и комуникация.

Магистърската програма по „Дигитален маркетинг и трансформации“ е идеална за хора, които вече имат маркетингово или бизнес образование и искат да задълбочат дигиталните си знания и опит, както и за хора, които вече имат опит в определена област, но искат да придобият професионална квалификация в областта на дигиталния маркетинг.

Програмата предлага практически и ориентиран към обучаемия подход, който позволява да се съсредоточите върху специфични области на интереси, повишавайки способността да работите успешно в желана професионална роля.

Представяне на курсовете

Включените в учебната програма курсове ще ви помогнат да развиете разбиране за това как дигиталните маркетингови анализи, стратегии, техники работят заедно в перфектна синергия, как да проектирате и реализирате цялостно дигитално представяне на различни брандове, без значение в кой бизнес сектор ще изберете да работите. Някои от основните курсове, представени в нашата програма, са:

  • Съвременни проблеми на маркетинга
  • Продуктови иновации и дигитална трансформация
  • Дигитални комуникации
  • Изследване на дигиталния потребител
  • Видео и дисплейна реклама чрез Google Ads (с опция за Гугъл сертификат)
  • Дигитален брандинг
  • Данни за вземане на решение
  • Методи за маркетингови изследвания
  • Управление на взаимоотношенията с клиентите
  • Измерване и оптимизация в дигиталния маркетинг
  • Маркетинг чрез търсещи машини и оптимизация за търсещи машини
  • Маркетинг в социалните медии
  • Изкуствен интелект в дигиталната трансформация
  • Уебсайт и мобилни приложения за маркетингово въздействие
  • Интернет на нещата и други.

Как работи програмата

Програмата ще се провежда в редовна форма на обучение в сградата на УНСС, София, през делничните дни след 16.00 ч. и през почивните дни. Периодът на обучението е  1,5 години (3 семестъра), като подготовката на магистърската теза ще се осъществява през третия семестър. Оценяването ще се извършва чрез курсови работи, тестове, презентации и изпити.

Завършилите програмата ще имат пълен набор от знания и умения за:

  • Разбиране, проектиране и прилагане на дигитални комуникационни стратегии в множество канали и платформи
  • Успешно управление на дигиталния маркетинг, съдържание и бранд стратегии
  • Маркетингови проучвания и анализ на данни за целите на брандинга и електронната търговия
  • Проучване и анализиране на потребителите за разработване на релевантна дигитална маркетингова стратегия
  • Успешна работа като експерти по дигитален маркетинг за местни и глобални бизнес екипи

Кариерни възможности

След завършване на програмата ще имате умения и компетенции, с които да подобрите кариерното развитие и трудовия си опит. Ще намерите правилната стъпка за реализиране в някоя от тези роли:

  • Директор по дигитален маркетинг
  • Дигитален маркетинг мениджър
  • Бранд мениджър/директор
  • Директор за управление на дигитално съдържание
  • Директор маркетинг (CMO)
  • Дигитален PR експерт
  • Мениджър на социални медии
  • Предприемач и собственик на бизнес
  • Специалист по реклама
  • Анализатор на маркетингови проучвания

За повече информация, моля, свържете се с нас на 0885 531 937.


КАНДИДАТСТВАЙТЕ СЕГА


Галерия снимки от Двойната магистърска програма „Дигитален маркетинг и трансформации с преподаване ...