Специалността е разработена и се осъществява съвместно с практици от дигиталните маркетингови агенции в България. Тя цели да надгради и развие дигиталните знания и умения за създаването и управлението на дигиталното съдържание, придобити в предишните образователно-квалификационни степени. Студентите получават цялостна представа за същността на дигиталния маркетинг, неговото интегриране в общата маркетингова стратегия на фирмата, използването на дигиталните маркетингови канали, планирането и изпълнението на дигитални кампании. Те придобиват знания и умения да използват бизнес интелигентните системи, да прилагат софтуерни бизнес решения за връзките с клиентите, както и да се ориентират в правните проблеми на регулирането на дигиталния бизнес на национално и международно равнище. Обучението развива компетентности за идентифицирането на етични и професионални проблеми в дигиталния маркетинг, за поемането на отговорност, за ученето в бързо променящия се свят на дигиталния маркетинг и социалните медии и за непрекъснатото професионално развитие.
Професионална реализация
Завършилите специалността могат да се реализират успешно в различни сфери на маркетинговата дейност, както на малки и средни предприятия, така и на големи международни компании. Възможно поле на професионална реализация са също държавната и местната администрации, и особено там, където е необходимо участието на маркетингови специалисти за осъществяването на комуникацията с различни групи заинтересовани лица.