Обновено: вторник, 24 август 2021 15:41

Управление на маркетинга с преподаване на англ. език

Цели на обучението

  • подготовката на високо квалифицирани специалисти за средно и висше мениджърско равнище, които умеят да формулират, изследват и анализират неструктурирани проблеми, отнасящи се до маркетинга на организацията;
  • умеят да предлагат и обосновават нестандартни и творчески управленски решения, взети на базата на задълбочен анализ на голям брой фактори, въздействащи върху маркетинговите дейности в организации с различен предмет на дейност.
  • разработване и прилагатне на специално създадени изследователски инструменти;
  • задълбочаване и доразвиване на знанията в областта на маркетинга до специализирано/ експертно ниво;
  • изграждане/ доразвиване на знания и умения за търсене, оценка, обработване и анализ на голямо количество структурирани и неструктурирани данни с цел формулиране на нестандартни/ творчески решения на маркетинговите проблеми;
  • изграждане/ доразвиване на знания и умения за средно и висше мениджърско ниво, в т.ч. за вземане на решения за: подбор и управление на човешките ресурси в областта на маркетинга; ръководство на процесите на разработване и изпълнение на стратегии и програми в областта на маркетинга; оценка на представянето на индивидите, екипите и организациите въз основа на комплекс от маркетингови метрики.

Професионална реализация
Със своите знания, умения и професионални компетентности завършилите магистри по управление на маркетинга са добре подготвени за заемане на експертни и средни управленски позиции, а в перспектива – и на висши управленски позиции, в широк кръг организации: органи на държавната и местната власт (министерства, комитети, агенции, регионални администрации); големи, средни и малки фирми, холдинги, сдружения, корпорации; държавни и частни организации в областта на здравеопазването, образованието, социалните дейности; финансови институции (банки, борси, застрахователни дружества, пенсионни фондове); синдикални и работодателски организации, отраслови камари и палати; фондации; международни организации. Освен това те могат да работят и в специализирани агенции за маркетингови услуги: рекламни агенции, PR агенции, агенции за медийно планиране, агенции за директен маркетинг, консултантски и одиторски компании, и др.
Завършилите магистърската специалност „Управление на маркетинга“ могат да продължат развитието си и като докторанти в университети, институти и изследователски центрове.