Business Case - предизвикателството на Procter&Gamble

четвъртък, 14 декември 2023 16:55

Разглеждате снимки от Business Case - предизвикателството на Procter&Gamble

Вижте пълен текст на Business Case - предизвикателството на Procter&Gamble

Procter&Gamble - България предизвика студентите от магистърски програми „Маркетинг“ със специализация „Бранд мениджмънт“ и „Стратегически маркетинг“ да разработят и представят стратегия за въвеждане на два иновативни продукта от продуктовата линия на бранда Mr. Proper, съчетаващи в себе си екологичност и сила на действие при почистване.

Procter&Gamble - България предизвика студентите от магистърски програми „Маркетинг“ със специализация „Бранд мениджмънт“ и „Стратегически маркетинг“ да разработят и представят стратегия за въвеждане на два иновативни продукта от продуктовата линия на бранда Mr. Proper, съчетаващи в себе си екологичност и сила на действие при почистване.

На заключителното представяне на идеите и предложенията на студентите-магистри, ръководени от проф. д-р Галина Младенова, присъстваха Андрей Аврамов - директор бизнес планиране и стратегии/MS&P Director Home Care,  Асие Мустафа – старши мениджър дизайн, насочен към купувача/SBD and SDO Senior Manager, Десислава Стоянова – бранд мениджър/Brand Manager, проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики.

На заключителното представяне на идеите и предложенията на студентите-магистри, ръководени от проф. д-р Галина Младенова, присъстваха Андрей Аврамов - директор бизнес планиране и стратегии/MS&P Director Home Care,  Асие Мустафа – старши мениджър дизайн, насочен към купувача/SBD and SDO Senior Manager, Десислава Стоянова – бранд мениджър/Brand Manager, проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики.

В оспорваната надпревара бяха изслушани с интерес презентациите на участниците. Журито беше затруднено при определяне на отбора-победител, тъй като по думите на г-н Андрей Аврамов от всяка една презентация екипът на Procter&Gamble може да извлече полезни идеи и решения. За краен победител беше определен отборът от програма „Маркетинг“ със специализация „Бранд мениджмънт“, 2 сем., I сем., в състав: Антония Кацарска, Калина Шушлина и Яна Василева.

В оспорваната надпревара бяха изслушани с интерес презентациите на участниците. Журито беше затруднено при определяне на отбора-победител, тъй като по думите на г-н Андрей Аврамов от всяка една презентация екипът на Procter&Gamble може да извлече полезни идеи и решения. За краен победител беше определен отборът от програма „Маркетинг“ със специализация „Бранд мениджмънт“, 2 сем., I сем., в състав: Антония Кацарска, Калина Шушлина и Яна Василева.

Галерия снимки от Business Case - предизвикателството на Procter&Gamble ...