Третата международна научна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“ посрещна 153 учени и изследователи от 17 университета
Разглеждате снимки от Третата международна научна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“ посрещна 153 учени и изследователи от 17 университета
За организаторите на международната научна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“ тазгодишното издание е по-специално не само заради статуса му на основно събитие в юбилейните чествания под надслов „Една катедра, три юбилея“, но и поради засиления интерес от страна на чуждестранните университети и бизнеса.
Основният пленарен доклад бе изнесен от Prof. Carlos Flavian, преподавател в University of Zaragoza, ръководител на изследователска лаборатория METODO и автор на изследвания, попадащи в топ 1% на най-цитираните разработки в Web of Science за последното десетилетие. Той заинтригува участниците с темата: Beyond the Uncanny Valley challenge: designing AI-based services to enhance consumer experience.
Като част от честванията беше представено юбилейното издание на актуалната и днес книга на акад. Евгени Матеев „Автоматизирана система за управление на народното стопанство“.
Като част от честванията беше представено юбилейното издание на актуалната и днес книга на акад. Евгени Матеев „Автоматизирана система за управление на народното стопанство“.