Третата международна научна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“ посрещна 153 учени и изследователи от 17 университета

петък, 24 ноември 2023 16:55

75 години от създаването на специалност „Планиране“, 70 години катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ и 30 години специалност „Маркетинг“ чества катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“. По този повод в два дни бяха проведени няколко събития. Първият ден бе официалното откриване с участието на ректора проф. д-р Димитър Димитров в аула „Максима“ и решаване на казус от студентите, зададен от „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани“. Стартира и Третата международна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“ и бе представено новото издание на книгата на доайена на Катедрата акад. Евгени Матеев „Автоматизирана система за управление на народното стопанство“.

За организаторите на международната научна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“ тазгодишното издание е по-специално не само заради статуса му на основно събитие в юбилейните чествания под надслов „Една катедра, три юбилея“, но и поради засиления интерес от страна на чуждестранните университети и бизнеса.

Проф. Христо Катранджиев и Dr. Lucia Pizzichini, Dr. Andrea Sabatini, Dr. Federica Pascucci  от Università Politecnica delle Marche – Italy

Проф. д-р Христо Катранджиев, ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ откри конференцията, изказвайки своята благодарност към ръководството на УНСС: „За мен и моите колеги от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ е чест и отговорност да сме домакини на една от най-големите конференции, организирани в УНСС. От името на всички нас, бих искал да благодаря на ректора проф. д-р Димитър Димитров и доц. д.н. Михаил Мусов, зам.-ректор по научноизследователска дейност и международно сътрудничество, които създадоха една устойчива среда за организирането на научни форуми като днешния. Това ни позволява с всяка изминала година да ставаме все по-добри, което личи и от засиления интерес към това събитие. Имам удоволствието да споделя с нашите гости, че тази година имаме 153 участници от 17 университета от 8 държави, които представят 94 доклада в двата дни на провеждане на конференцията.“ Проф. Катранджиев приветства и новите съорганизатори на конференцията – Police Academy of Czech Republic in Prague – Чехия, и Devi Ahilya Vishvavidyalaya University – Indore – Индия, от чието име поздравления бяха поднесени от Dr. Vishakha Kutumbale.

Основният пленарен доклад бе изнесен от Prof. Carlos Flavian, преподавател в University of Zaragoza, ръководител на изследователска лаборатория METODO и автор на изследвания, попадащи в топ 1% на най-цитираните разработки в Web of Science за последното десетилетие. Той заинтригува участниците с темата: Beyond the Uncanny Valley challenge: designing AI-based services to enhance consumer experience. 

Като част от честванията беше представено юбилейното издание на актуалната и днес книга на акад. Евгени Матеев „Автоматизирана система за управление на народното стопанство“.

Проф. д.ик.н. Васил Манов, проф. Христо Катранджиев

   

Галерия снимки от Третата международна научна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в д ...