Университетът преминава към софтуерна телефония и създава колцентър за кандидат-студенти
Разглеждате снимки от Университетът преминава към софтуерна телефония и създава колцентър за кандидат-студенти
УНСС и Виваком сключиха договор за доставка на фиксирана гласова телекомуникационна услуга за нуждите на Университета, която ще надгради нивото на комуникация, включително и с кандидат-студентите. Услугата включва и създаване на колцентър, дни преди началото на кандидатстудентската кампания – 12 юни. Това ще улесни зрелостниците при подаване на документи за участие в класиране и за явяване на изпити.
Ректорът проф. д-р Димитър Димитров обърна внимание, че подготовката е била много сериозна и това е договор на качествено друго ниво. Той подчерта голямото значение на услугата, която ще подобри връзката и комуникацията в Университета и с външния свят.
„От една страна, ние сме ваш партньор и доставчик на услуги, от друга, като възпитаник на УНСС, за мен е чест и благодаря за оказаното доверие и подкрепа в целия процес“, заяви г-н Никола Гечев, директор корпоративни продажби на „Виваком“.
Той увери, че ще се положат усилия при реализиране на следващия етап всичко да е на ниво и резултатът да донесе ползи на Университета. Г-н Гечев допълни, че възможностите за последващо развитие са големи, като може да се приложи интеграция с други системи, софтуерни роботи - „основата е положена, можем да стигнем далеч“.