Университетът преминава към софтуерна телефония и създава колцентър за кандидат-студенти

понеделник, 05 юни 2023 14:10

УНСС и Виваком сключиха договор за доставка на фиксирана гласова телекомуникационна услуга за нуждите на Университета, която ще надгради нивото на комуникация, включително и с кандидат-студентите. Услугата включва и създаване на колцентър, дни преди началото на кандидатстудентската кампания – 12 юни. Това ще улесни зрелостниците при подаване на документи за участие в класиране и за явяване на изпити.

Доц. д-р Росен Кирилов, зам.-ректор по дигитализация и киберсигурност, г-н Никола Гечев, директор корпоративни продажби на Виваком, ректорът проф. д-р Димитър Димитров, г-н Александър Стойчев, акаунт мениджър във Виваком, г-н Самуил Авдала, началник отдел „Обществени поръчки и търгове" и проф. д.ик.н. Кирил Стойчев, пом.- ректор

Ректорът проф. д-р Димитър Димитров обърна внимание, че подготовката е била много сериозна и това е договор на качествено друго ниво. Той подчерта голямото значение на услугата, която ще подобри връзката и комуникацията в Университета и с външния свят.

„От една страна, ние сме ваш партньор и доставчик на услуги, от друга, като възпитаник на УНСС, за мен е чест и благодаря за оказаното доверие и подкрепа в целия процес“, заяви г-н Никола Гечев, директор корпоративни продажби на „Виваком“.

Той увери, че ще се положат усилия при реализиране на следващия етап всичко да е на ниво и резултатът да донесе ползи на Университета. Г-н Гечев допълни, че възможностите за последващо развитие са големи, като може да се приложи интеграция с други системи, софтуерни роботи - „основата е положена, можем да стигнем далеч“.

„Подписването на този договор е ключово важен за нашия университет, поради няколко причини“, подчерта доц. д-р Росен Кирилов, зам.-ректор по дигитализация и киберсигурност. „Преминаваме от стандартна към софтуерна телефония, което е нов вид услуга, която всички преподаватели и служители ще могат да ползват. Вторият съществен компонент – на практика ще се ползва облачна услуга с виртуална телефонна централа, което не изисква да поддържаме самостоятелна телефонна централа. Третият елемент е, че се създава колцентър, който също е нов вид услуга, която предлага УНСС. Той ще стартира до няколко дни и ще дава възможност на кандидат-студентите да получат отговори на всякакви въпроси в широк диапазон от време, ще имат по-лесен достъп до информация, по-добро обслужване, неща които ще подпомогнат започващата следващата седмица кандидатстудентска кампанията.“

   

Галерия снимки от Университетът преминава към софтуерна телефония и създава колцентър за кандидат- ...