Публична лекция „Успешен корпоративен мениджмънт – стратегическо планиране, бюджетиране, формиране на екипи“
Разглеждате снимки от Публична лекция „Успешен корпоративен мениджмънт – стратегическо планиране, бюджетиране, формиране на екипи“
![Николай Петров и проф. Румен Брусарски](https://www.unwe.bg/Uploads/Main/76941_%D0%9F%D1%83%D0%B1.%20%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F%20(1).jpg)
Николай Петров и проф. Румен Брусарски
![„Човек, който със знанията, уменията и опита си може да вдъхнови нашите студенти“, обясни мотивите за поканата на лектора проф. д-р Румен Брусарски.<em><br></em>Г-н Николай Петров се спря на елементите, които създават успешния корпоративен мениджмънт, на трите важни етапа, през които трябва да се премине в този процес, а именно - стратегическо планиране, бюджетиране и формиране на екипи. „За изготвянето на стратегията е необходима голяма предварителна подготовка, защото грешната стратегия води или би могла да доведе до големи финансови загуби“, каза лекторът. Предварителните данни, които е необходимо да се съберат, включват макроикономическа информация, данни за външната среда, както и за вътрешната, данни за конкуренцията, за използването на технологиите и др. И въз основа на тях се изготвя стратегията.](https://www.unwe.bg/Uploads/Main/76941_%D0%9F%D1%83%D0%B1.%20%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F%20(2).jpg)
„Човек, който със знанията, уменията и опита си може да вдъхнови нашите студенти“, обясни мотивите за поканата на лектора проф. д-р Румен Брусарски.
Г-н Николай Петров се спря на елементите, които създават успешния корпоративен мениджмънт, на трите важни етапа, през които трябва да се премине в този процес, а именно - стратегическо планиране, бюджетиране и формиране на екипи. „За изготвянето на стратегията е необходима голяма предварителна подготовка, защото грешната стратегия води или би могла да доведе до големи финансови загуби“, каза лекторът. Предварителните данни, които е необходимо да се съберат, включват макроикономическа информация, данни за външната среда, както и за вътрешната, данни за конкуренцията, за използването на технологиите и др. И въз основа на тях се изготвя стратегията.
В своята лекция г-н Николай Петров представи реалната стратегия, бюджет и екип на REWE. „Най-важното в една стратегия е да се опише къде се намираме и къде искаме да бъдем. А след стратегията се преминава към тактиката, към конкретните проекти, към детайлно описание на процесите и всекидневните задачи, които трябва да се изпълнят, за да се реализира стратегията“, каза лекторът.
После той се спря на бюджетирането, което включва описание на всички планирани приходи и разходи. „Бюджетът трябва да е точен, ясен и функционален“, обобщи г-н Петков. Той наблегна, че едно от ключовите неща за един бизнес е формирането на успешен екип и изграждането на комуникационните канали, както и оценките, обучението и мотивацията на персонала.
Участниците в публичната лекция благодариха за интересната лекция, в която пролича опита на лектора в стартирането и разрастването на компании за търговия на дребно, както и на мениджъра, който разбира и е ръководил целия цикъл на управление на бизнеса.