Маркетинг в действие с А1 България
Разглеждате снимки от Маркетинг в действие с А1 България
Вижте пълен текст на Маркетинг в действие с А1 България

Разгледан бе целият процес по пускане на нов продукт на пазара: от зараждането на идеята, анализа на пазара, представянето на идеята пред мениджмънта и управлението на проекта – процес, който включва сформиране на работна група и активно взаимодействие с отделите по право, финанси, информационни технологии, комуникации, клиентско обслужване и продажби. Анализирани бяха примерите на три конкретни продукта - А1 Wallet , A1 Кредитна карта и А1 Бърз кредит. Фокусът бе поставен върху профилите на целевите групи, същността на продукта и процеса на неговото създаване, продуктовите предимства и концепцията за позициониране, ценообразуването и инструментите за комуникация с клиентите. Обърнато бе внимание на всеки детайл от кампанийните визии и канали за комуникация с обяснение защо са такива и какво се цели да се постигне чрез тях.