Изграждане на работодателска марка – примерът на „Каменица“ АД, представен пред студентите от специалност „Икономика на човешките ресурси“

понеделник, 15 декември 2025 9:25

Пред студентите от ОКС „бакалавър“, специалност „Икономика на човешките ресурси“, изучаващи учебната дисциплина „Управление на човешките ресурси“, Елена Найденова, мениджър „Привличане и развитие на таланти“ в „Каменица“ АД и възпитаник на УНСС, представи темата „Привличане, ангажиране и задържане чрез силна работодателска идентичност“.

Гост лекторът запозна студентите със същността на „работодателската марка“ (employer branding) и предимствата на организациите със силна работодателска марка. Елена Найденова представи организацията на процеса на „Каменица“ АД при изграждането на работодателската марка – цели, стъпки, анализ на данни, фокус групи, дискусии, определяне на EVP, избор на слоган, план. Вниманието на студентите беше привлечено от съветите, които получиха за разпознаване на автентичните работодатели.

В лекцията бе разгледана и темата за привличането на таланти чрез силната работодателска марка и възможностите за преминаване от традиционен подбор към подбор на база умения. Студентите получиха отговор на въпроса какво търсят работодателите, както и ценни съвети как да се справят с предизвикателни въпроси по време на интервю и как да покажат своите качества. Интересна дискусия породи и въпросът за заплатата, често задаван по време на интервюта за вакантна длъжност.

Представената тема беше част от лекционния курс по учебната дисциплина „Управление на човешките ресурси“ с титуляр проф. д-р Мирослава Пейчева.

  

Галерия снимки от Изграждане на работодателска марка – примерът на „Каменица“ АД, представен пред  ...