Отлично представяне на студенти от УНСС в инициативата „Бъди грамотен“
Студенти от III курс, специалност „Медии и журналистика“, се включиха в първата проява от кампанията „Бъди грамотен“ за тази година. Събитието се в проведе в БТА на 27 март и бе организирано от Академика БГ. Освен студенти от УНСС, в кампанията взеха участие техни колеги от НБУ и СУ „Св. Климент Охридски“.
![]() |
Нашият отбор |
Ирен Бабачева, Теа Даулова и Сабие Хадживезулова от катедра „Медии и обществени комуникации“ на УНСС не допуснаха нито една грешка и отговориха вярно на всички поставени от организаторите въпроси, свързани с правилно писане, граматика и езикова култура. Те показаха своите отлични познания по лингвистична семантика и езикознание като отговориха безгрешно на зададените от колегите им въпроси.
Националната кампания „Бъди грамотен“ се организира от Академика БГ от 2009 г. Целта на инициативата е да се поощри правилното писане и да се стимулира интереса към българския език. Досега са осъществени близо 120 прояви с над 35 000 участници от всички възрасти.