Сертификационен курс по Google AdWords
Започна сертификационният курс по Google AdWords, насочен към студенти от катедра “Маркетинг и стратегическо планиране” в университета. В аула „Максима“, на първия ден от обучението, присъстваха около 150 записали се за курса бакалаври и магистри.
Доц. д-р Христо Катранджиев, зам.-ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, благодари на Google за България за провеждането на курса и изтъкна, че той дава възможност на студентите за безплатна сертификационна програма.
![]() |
Доц. д-р Христо Катранджиев |
Лектор в първия ден на обучението бе Александър Георгиев, сертифициран Google трейнър. В програмата за деня бяха предвидени теми като основи на Search Engine Marketing, какво представлява Google AdWords, създаване на първа кампания, най-добри практики за структура на акаунта, подбор на ключови думи и техните съвпадения, писане на текстови реклами и др.
![]() |
В аула "Максима" |
Сертифицираният AdWords Trainer ще въведе бъдещите маркетолози в рекламата в Google и ще ги подготви успешно да положат изпитите за придобиване на сертификат по Google AdWords. Обучението се провежда на български език, с използването на английски слайдове и материали, единствено в присъствена форма.
![]() |
Александър Георгиев, сертифициран Google трейнър |
Курсът е съставен от 4 модула - 3 обучителни и един изпитен. Първият семинар ще запознае студентите с основите на рекламирането с AdWords (Fundamentals) и ще представи функционалности на рекламирането в мрежата за търсене (Advanced Search). По време на втория модул лекторите ще обяснят повече за рекламата в дисплейната мрежа на Google (Advanced Display). Всяко от обученията включва 4,5 часа теория и 1,5 часа практика, които ще подготвят курсистите за успешно преминаване на изпитите. В рамките на последното занимание участниците ще могат да се явят безплатно на изпитите за сертифициране по AdWords.
![]() |
Курсисти |
Обученията ще се провеждат три поредни съботи.