УНСС на осмо място в “Southwestern Advantage” сред повече от 300 университета
Ректорът на университета проф. д.ик.н. Стати Статев получи лично от Дан Муур, президент на „Саутуестърн адвантидж“ ("Southwestern Advantage"), плакет, който удостоверява осмото място на УНСС в света по постиженията на неговите студенти в програмата на американската компания. На събитието присъства ректорското ръководство на университета и Мат Менис, административен директор на "Саутуестърн адвантидж" за Европа.
![]() |
Проф. Статев (вляво) получава плакета от Дан Муур |
Компанията дава възможност на студенти през лятото да работят в различни части на САЩ, където се занимават с продажби и в същото време да подобряват своите езикови и културни знания. „Работим с български студенти от осем години, но сега УНСС постигна нещо много специално. Сред повече от 300 университета от цял свят вашето висше училище се класира на осмо място, а двама от възпитаниците ви – Лора Шопова и Васил Чакърдъков, бяха повишени в степен мениджър-продажби“, посочи Дан Муур. Освен плакета студентите ще получат и парична награда от 1000 долара.
![]() |
На събитието присъства ректорското ръководство |
Президентът на компанията Дан Муур похвали нашите студентите за упоритата работа и постигнатите успехи.
![]() |
Студентите Лора Шопова и Васил Чакъров потвърдиха амбициите си да заздравят връзката между УНСС и „Саутуестърн адвантидж“ и посочиха, че съвместно със Студентския съвет ще продължат да работят, да организират обучения и срещи за младите хора.
Ректорът увери представителите на компанията, че всички студенти, взели участие в програмата, ще получат подкрепата на университетското ръководство.
![]() |
Двамата студенти и Мат Менис (вляво) |
![]() |
Присъстващите на срещата |
Southwestern Advantage е учредена през 1855 г. в Нешвил, Тенеси, под името Southwestern Publishing House, а сегашното си наименование приема през 2011 г.. Компанията набира и обучава колежани и студенти да продават образователни книги, софтуер и уебсайт абонаменти „от врата на врата“ чрез директни методи на продажба.