Бяха връчени наградите на най-добрите участници в бизнес академията на УНСС и Кока-Кола Хеленик
Тържествено се връчиха наградите на победителите във втората бизнес академия на УНСС и Кока-Кола Хеленик, продължила месец и половина, в която се включиха над сто студенти. На церемонията присъстваха проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики, Атанас Димитров, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК), Йоана Джераси, Employer Branding Expert, Coca-Cola Hellenic, Анелия Гикинска, Reporting Menager, Александра Иванова, MD QA and Data Integration Lead и Силвия Валчкова, Senior COGS Team Leader.
Атанас Димитров, проф. д-р Цветана Стоянова, Йоана Джераси, Анелия Гикинска, Александра Иванова и Силвия Валчкова |
Проф. Цветана Стоянова поздрави участниците, избрани да се включат в Академията, като акцентира, че не всички желаещи са допуснати, защото е имало много голям брой кандидати. „Има само положителни отзиви от Академията, защото нашите студенти успяха да получат достъп до бизнеса чрез пряк контакт с фасилитаторите. Сигурно е, че една част от тях ще продължат да работят в областите, които бяха включени като теми в бизнес академията“, каза проф. Стоянова и благодари на Кока-Кола Хеленик за доброто партньорството не само в организирането на бизнес академии, но и в изграждането на красиви споделени пространства в Университета. Благодари и за наградите, които най-добрите на тазгодишната бизнес академия ще получат – общо 3 награди по 1500 лв., в чест на 105-годишнината на Университета.
Атанас Димитров сподели, че всички разработки във втората бизнес академия са били изключително добри и журито е било затруднено да избере в трите модула най-добрите от най-добрите. „Дори да не сте на първо място, вие сте на първо място, защото сте положили големи старания. Вие сте научили много, били сте „на място“ в Кока-Кола Хеленик и най-важното – контактували сте с менторите, опитни специалисти, които по всяко време могат да ви помогнат, да ви бъдат от полза“, допълни той.
Йоана Джераси изрази своята радост, че за втори път заедно с УНСС се организира тази бизнес академия, в която участват експерти, постигнали високи нива в своите области. „Ние сме щастливи, че срещаме именно вас, че ви даваме нашите практически познания. Вярваме, че младите хора на България притежават много силен талант, който има възможността да се реализира в бизнес сферата“, каза основният организатор на Академията.
Програмата на Академията е организирана от Центъра за споделени услуги на Coca-Cola HBC и е структурирана в три модула: Модул 1: Business Intelligence, Модул 2: Master Data и Модул 3: Finance, като всеки един от тях включва лекции, упражнения, дискусии и работа по групи. Студентите са разработили и защитили бизнес казус във всеки от модулите, а журито сподели, че е било затруднено да избере най-добрите разработки.
Журито отличи във всеки модул по трима студенти – I, II и III място, като спечелилите първото място получават стипендия от 1500 лв.
Анелия Гикинска, фасилитатор на първия модул „Business Intelligence“, връчи наградите на отличените в него студенти:
- I място – Таня Илиева
- II място – Милена Ценова
- III място – Габриела Николаева
Александра Иванова, фасилитатор на втория модул „Master Data“, награди студентите, показали най-добри разработки в него:
- I място – Милена Ценова
- II място – Атанас Велчев
- III място – Мария Бенкова
Победителите в модул „Finance“ получиха своите награди от Силвия Валчкова, фасилитатор на третия модул:
- I място – Пламен Стойков
- II място – Йоана Андреева
- III място – Милена Ценова
Журито даде и поощрителни награди, а фасилитаторите споделиха, че са изключително впечатлени от мисленето и положените усилия от студентите.