УНСС и Кока-Кола Хеленик откриха втората съвместна бизнес академия за студенти
Официално бе открита втората бизнес академия на УНСС и Кока-Кола Хеленик. Тя е поредната инициатива, която надгражда ползотворното сътрудничество между УНСС и Кока-Кола Хеленик с цел обучение на студентите. На откриването присъстваха проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики, Йоана Джераси, Employer Branding Expert, Coca-Cola Hellenic, Атанас Димитров, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК), Анелия Гикинска, Reporting Menager, Симеон Денчев, CCH BSO Master Data, Силвия Валчкова, Senior COGS Team Leader, Coca-Cola HBC (на снимката долу от ляво надясно).
Проф. Цветана Стоянова поздрави участниците във втората бизнес академия от името на проф. д-р Димитър Димитров, ректор на УНСС. Тя изрази радостта си от големия интерес, който се проявява към тази бизнес академията, и увеличения брой желаещи да се включат в нея – от 50 на 150. „Вие, нашите студенти, оценявате възможностите, които ние, ръководството на УНСС и преподавателите, ви предоставяме за натрупване на практически знания, за допълнителни ангажименти извън лекциите, които ще ви помогнат да се реализирате успешно на пазара на труда“, каза проф. Стоянова и благодари на Кока-Кола Хеленик за доброто партньорството с УНСС не само в организирането на бизнес академии, но и като основен спонсор на състезанията за средношколци, организирани от Асоциацията на икономическите училища в България, както и за наградите, които накрая на тазгодишната бизнес академия най-добрите ще получат – общо 3 награди по 1500 лв. в чест на 105-годишнината на Университета.
„Тези бизнес академии наистина са един много добър инструмент, който надгражда лекциите, теорията, предоставя конкретни казуси от практиката. Както знаете, „занаятът се краде“. Бъдете проактивни, за да научите нови неща от опитни специалисти“, каза Атанас Димитров.
Йоана Джераси, изрази своята радост от сътрудничеството с Университета не само по отношение на организирането на академиите, спонсорирането на финансовите състезания, но и в изграждането на споделени пространства в сградата на УНСС. „Както сте забелязали, изграденото от нас пространство създава усещането за влак, за пътуване и това не е случайно. Такава е атмосферата в офисите на Кока-Кола Хеленик – пътуване към нещо по-добро, към развитие, към усъвършенстване, което искаме да предадем и на вас“, каза тя и представи подробности за бизнес академията.
Обучението в Coca-Cola Hellenic – UNWE Academy започва на 24 март. Програмата включва три модула, в които ще има лекции, упражнения, дискусии и работа по групи. „Накрая (на 8 май) всеки участник ще защити курсов проект пред комисия от преподаватели от УНСС и мениджъри от компанията, като за всеки модул са предвидени по 1500 лв. награден фонд, който ще отиде при победителя в съответния модул“, допълни Йоана Джераси.
Нейните колеги Симеон Денчев и Силвия Валчкова представиха подробности по отношение на обучението, изискванията и критериите при защита на проектите, както и каква е ролята на експертите, които обработват данни, както и на финансовите анализатори.
Студентите, участвали в първата бизнес академия, споделиха своите впечатления като акцентираха на ползата от обучението и най-вече на ползата от работата по проектите и явяването на защита.