Студентите на УНСС с ново споделено пространство от Coca-Cola
Нашият университет вече разполага с ново модерно споделено пространство, изградено със съдействието на Coca-Cola, в подкрепа на студентите и добрата учебна среда. Проектът е реализиран с активното съдействие на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК) на УНСС.
„За мен е чест да ви поздравя с откриването на новото споделено пространство, което заедно с нашите партньори от Coca-Cola HBC създадохме с голямо желание и поглед към всеки детайл, за да е комфортно и уютно място за нашите студенти“, каза Атанас Димитров, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата и модератор на събитието.
„Това модерно споделено пространство, което откриваме днес, е още едно доказателство за нашите отлични връзки с бизнеса. Политиката на УНСС е бизнесът да присъства в университета и нашите студенти да го виждат. Партньорството ни с Coca-Cola HBC е дългогодишно и това е поредната успешна стъпка от многобройните ни инициативи. Нашите студенти проявиха голям интерес и се възползваха от удобствата на новото споделено пространство още преди неговото официално откриване“, каза ректорът на УНСС проф. д-р Димитър Димитров и подчерта: „През последните четири години сътрудничеството ни намери сериозна изява в състезанията за средношколци, организирани от УНСС и Асоциацията на икономическите училища в България, които Coca-Cola HBC спонсорират, в финансовото състезание Business Case Challenge, което организираме, и в стартирането на съвместна бизнес академия. Да си пожелаем повече такива събития с реализирани споделени пространства и мотивирани студенти, които да се развиват в глобални компании като Coca-Cola“.
„Благодарна съм за възможността да съм в университета. Поводът да сме тук, заедно с моите колеги е откриването на това споделено пространство, но това е само символ на нашето партньорство с УНСС. Причината всъщност е да покажем и да засвидетелстваме уважението си към усилията, които полага ръководството на университета, времето, енергията и последователността, която влагат в стремежа си да направят и да изградят една стойностна и смислена връзка с компаниите, така че студентите да имат възможност да придобиват умения, които са релевантни на изискванията на бизнеса, да имат адекватни програми, множество перспективи пред себе си по време на обучението и впоследствие, когато трябва да се реализират. Това им дава възможност за един информиран избор, когато взимат решение в каква посока да поемат“, каза Силвия Иванова, People&Culture Manager на Центъра за споделени услуги на Coca-Cola HBC.
„За мен е изключително удоволствие да участвам в поредното откриване на такъв споделен кът, изграден от бизнеса. Сърдечно благодарим на Coca-Cola HBC за благородния жест. Това пространство, както каза и проф. д-р Димитър Димитров, беше припознато веднага от нашите студенти от момента, в който получи своя завършен вид. Мога да кажа, че то е едно от най-посещаваните в университета в последната седмица. Ние с Coca-Cola HBC правим много съвместни инициативи. Нашето успешно партньорство продължава на 26 ноември, когато стартираме поредното финансовото състезание Business Case Challenge“, каза проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики на УНСС.
„За мен е изключителна чест и удоволствие да присъствам на откриването на новото споделено пространство на Coca-Cola HBC в нашия университет. Подобни споделени пространства са резултат от доброто партньорство между университета и бизнеса, което е изключително важно. Бих казал, че това е едно от най-добрите споделени пространства, с които се сдоби УНСС“, изтъкна председателят на Студентския съвет Илиян Чабуклийски.
Николай Йоргов, чиято дигитална рекламна агенция „Стелари“ създаде споделеното пространство, също поздрави присъстващите: „Аз съм бивш възпитаник на УНСС, когато бях тук често ставах свидетел на различни инициативи между университета и Coca-Cola HBC, ходил съм на техни открити лекции. Имах мечта да работя за компанията, но впоследствие направих своя собствена рекламна агенция и сега заедно успяхме да реализираме този проект, да го направим такъв, че да се хареса на студентите. Радваме се, че от момента, в който завършихме работата си по него, винаги има хора, които искат да се възползват от придобивката. Благодаря на УНСС и на Междууниверситетския център за развитие на кариерата за съдействието по време на изграждането на проекта“.
„УНСС и Междууниверситетският център за развитие на кариерата се грижат за своите възпитаници да намерят най-добрата реализация, а след това, тъй като сме едно голямо академично семейство, те отново се връщат в своя дом, който е УНСС“, подчерта Атанас Димитров и допълни при символичното рязане на лентата, че тя за първи път е брандирана с логата на партниращите си страни – Coca-Cola HBC, УНСС и МЦРК.