Холандски професор говори пред студентите на тема "Глобален маркетинг"
Проф. д-р Адриан Боргреве от катедра „Маркетинг и международен мениджмънт“ на Университета за приложни науки Саксион, Холандия, изнесе в голямата конферентна зала публична лекция на тема „Глобален маркетинг“. Събитието бе организирано от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ и студентския клуб “Маркетинг и стратегическо планиране” като част от преговорите за потенциално международно партньорство между преподавателите и студентите на двата университета.
![]() |
В голямата конферентна зала |
Ръководителят на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ доц. д-р Пенчо Иванов представи госта. Проф. Боргреве преподава „Преговори и управление на конфликтите“ и „Изследователски методи и междукултурен мениджмънт“ в холандския университет и е почетен професор на Университета за приложни науки и изкуства в Хановер, Германия.
Проф. Боргреве говори пред многобройната студентска аудитория от специалностите “Маркетинг”, „Прогнозиране и планиране“ и “Marketing and strategic planning” за ролята на маркетинга в процеса на глобализация. Той акцентира върху важността на междукултурните различия и идентичността на отделните нации и организационни единици.
![]() |
Проф. Боргреве по време на презентацията му пред студентите |
Посланието към студентите и преподавателите бе еднозначно: бъдещето на маркетинга ще следва линията, очертана от проф. Филип Котлър - „От продуктите, към клиентите, към човешкия дух“.