Семинар за оценка на аналитичното и креативното мислене

четвъртък, 20 март 2014 11:56

В семинар на тема „Оценка на вашето аналитично и креативно мислене“, организиран от клуб "Маркетинг и стратегическо планиране" и  OS Bulgaria, участваха студенти от специалност "Маркетинг" в университета.

Ние обучаваме млади хора в една от най-добрите специалности и нека те да тестват своето аналитично и креативно мислене, посочи гл. ас. д-р Николай Ванков, научен секретар на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“.

Гл. ас. д-р Николай Ванков

Събитието провокира основателен интерес, каза Антоан Шотаров, председател на Студентския съвет. Той поздрави катедрата и клуба, че предоставят такива възможности на студентите.

Семинарът е много полезен, искаме да дадем по-сериозен шанс за развитие на нашите членове, изтъкна и Александър Александров, председател на клуб „Маркетинг и стратегическо планиране“.

Отляво надясно: Антоан Шотаров, д-р Николай Николов, Александър Александров

Това е особено голямо предизвикателство към нас и се надяваме да сме полезни за студентите от УНСС, каза д-р Николай Николов, „Изследвания и развитие“ в OS Bulgaria. Той говори за естеството на семинара, за развитието на аналитичното и креативното мислене - от спонтанната способност за сравнение до самозаблудата и подценяването. Затова чрез тестове ще установите вашите точни резултати, обективно ще прецените собствените си способности, посочи Николов. Той конкретизира, че за изследването са избрали студенти, които се занимават с маркетинг „защото е различно от инженерните специалности“ и разясни какво представлява интелигентността, аналитичното и креативното мислене, какво е интерпретацията на резултатите по IQ скалата.

Студентите в зала "Тържествена"

Около 50 студенти попълниха специалния тест. Резултатите от него ще станат известни след няколко дни.

Галерия снимки от Семинар за оценка на аналитичното и креативното мислене ...