Доц. д-р Александър Христов от катедра „МИО и бизнес" представи поведенческите нагласи на българския купувач на дискусия, организирана от Kaufland България

петък, 12 юли 2024 16:26

„Витрините с обслужване са конкурентно предимство на Kaufland, защото българските клиенти търсят индивидуален подход, лично отношение". Това акцентира заместник-деканът по качеството и международното сътрудничество на факултет „Международна икономика и политика" и преподавател в катедра „МИО и бизнес" на УНСС доц. д-р Александър Христов, който беше гост-лектор на събитие, организирано от Kaufland България по повод получаването на сертификати за качество от TUV Austria за свежите си витрини с обслужване.

Брандът става първият ритейлър в света, който получава това отличие. Официалното му връчване протече в рамките на публичната дискусия „Нека поговорим за качеството на храната", която компанията провежда за втора поредна година.

„Сертификатът за качество се издава от независимата организация TUV Austria в удостоверение на това, че процесите на експлоатацията на съоръжението отговарят на най-високите международни стандарти – безопасност на храните, качество на процесите, контрол на рисковете и гарантира 4-степенен контрол на качеството. Получаването на сертификата гарантира, че през следващите години ние ще контролираме качеството на процесите на витрините“, каза Димитър Краев, представител на TUV Austria за България.  

Всичко зависи от нагласите на клиента, като доверието му е процес, който се изгражда и затвърждава във времето", коментира още доц. Александър Христов. Той цитира изследване на International Journal of Market Research, според което удовлетвореността на клиентите е по-висока когато има повече въвлеченост и интеракция от страна на бранда и търговеца. По отношение на ритейлърите – личното отношение ги доближава до позитивите при малките търговски обекти, изтъкна той.

  

Галерия снимки от Доц. д-р Александър Христов от катедра „МИО и бизнес" представи поведенческите н ...