Първа среща-дискусия на клуб “Маркетинг и стратегическо планиране”
„Пазарна икономика и социална отговорност“ с лектор д-р Николай Цонев бе темата на първата среща-дискусия на най-младия университетски студентски клуб “Маркетинг и стратегическо планиране”. Основният изход от кризата е актуализацията на икономическия модел на пазарна икономика със социална отговорност, отбеляза д-р Цонев и го определи като свободен, основан на конкуренцията икономически ред, в чийто център е самостоятелният индивид, действащ на собствена отговорност.
В аула "Максима" |
![]() |
Д-р Николай Цонев изнася лекцията си |
Преди лекцията представителят на Студентския съвет Симеон Коляндов връчи грамоти на тримата победители от третата международна студентска олимпиада по маркетинг във Варна. На нея третокурсниците от специалност „Маркетинг“ в УНСС - Емил Любенов, Александра Дренска и Владислав Челаков - завоюваха първо място.
Симеон Коляндов (вляво) и Емил Любенов с грамотите за победителите |
Ето как председателят на клуба – четвъртокурсникът от „Маркетинг“ Емил Любенов - определи главните цели на клуба, в който вече членуват 180 студенти от специалностите „Маркетинг“, „Прогнозиране и планиране“ и направление „Икономика и бизнес“: създаване на социална общност на студентите от УНСС, участие в национални и международни проекти и програми. Предвижда се също организиране на студентски стажове, стимулиране на студентското творчество и др. Има идея да се проведе първа олимпиада по маркетинг и планиране през април догодина, да се организират срещи-дискусии с водещи специалисти в областта на маркетинга и стратегическото планиране и с общественици.
Гл.ас. д-р Николай Ванков закри срещата с думите на Стив Джобс: „Останете гладни за знания и все така неразумни за новите предизвикателства в живота!“
Гл. ас. Николай Ванков (на трибуната) |