Студенти и преподавател от УНСС спечелиха конкурса „Като Бернайс”
Илиана Христева и Петя Лютова, второкурснички в направление „Икономика с чуждоезиково обучение“ в УНСС, спечелиха тазгодишния престижен студентски конкурс „Като Бернайс“. Той се организира от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), тази година със съдействието на катедра „Медии и обществени комуникации“, и е в рамките на Деня на Бернайс 2016.
Ментор на спечелилите студенти беше гл. ас. д-р Александър Христов от катедра „МИО и бизнес“ на УНСС, който получава грамота за подготовката на екипа победител.
![]() |
Илиана Христева, гл.ас. Александър Христов и Петя Лютова при връчването на наградата |
Илиана и Петя впечатлиха журито със създадената от тях комуникационна стратегия You choose, чиято идея е да популяризира страната ни като място, където младите хора ще могат да се запознават с възможностите и перспективите в различните професии и ще си избират път в живота.
![]() |
Селфи на победителите |
Специална награда за презентация получи Исидор Карадимов, който представи проекта си със специално изработено от него видео. Негов ментор беше проф. д-р Боян Дуранкев от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране” на УНСС.
![]() |
Исидор Карадимов получава наградата, вляво - Емилия Хубавенска |
Студентският конкурс „Като Бернайс” цели да стимулира креативността и активността на студентите, изучаващи маркетинг и комуникации в страната ни. В конкурса за тази година рекорден брой екипи от студенти подготвиха и представиха комуникационни предложения по темата „Европа се променя. Как България да извлече имиджови ползи от това?“ Предложенията можеха да бъдат свързани с комуникационна, маркетингова, ПР или лобистка кампания и да включват стратегия и няколко конкретни тактики или дейности.
![]() |
Момент от презентацията на Илиана (вляво) и Петя (вдясно) |
Победителите и техният ментор бяха наградени на специална церемония на 28 ноември в УНСС. Момичетата ще си поделят и парична награда в размер на 500 лв.