Специалността е фокусирана върху подготовка на квалифицирани и високо образовани комуникационни мениджъри, както и върху изграждането на комуникационни компетенции на мениджъри, предприемачи и бизнес лидери, които са в състояние да внедрят най-съвременните комуникационни, информационни и управленски технологии в големи предприятия, малки и средни компании. Програмата интегрира умения във всички области на бизнес комуникацията, връзките със заинтересованите страни, комерсиалните и некомерсиалните комуникации. Основните цели на магистърската програма "Комуникационен мениджмънт" са:
Получаване на базови и специални знания и умения за успешна реализация в сферата на управлението на комуникациите, като обща управленска функция и като специфична професионална дейност;
Изграждане на висококвалифицирани специалисти по бизнес комуникации със засилени лидерски качества.
Създаване на умения и нагласи за изучаване и прилагане на най-новите научни постижения в областта на информационните и комуникационни технологии в управлението.
Утвърждаване на УНСС като водещ учебен и квалификационен център в областта на специфичните комуникационни и управленски компетенции.
Професионална реализация
Завършилите специалност „Комуникационен мениджмънт“ имат възможност за успешна професионална реализация като: комуникационни мениджъри; експерти по комуникации на всички управленски равнища в широк кръг организации; специалисти по управление на вътрешни и външни комуникации; съветници на висшето ръководство в сферата на бизнес комуникациите; консултанти и експерти по комуникации в специализирани фирми, научноизследователски организации, местни и държавни управленски структури и др.