Представяне на инициативата „Езикови и културни асистенти в Испания с владеене на английски или френски език“

понеделник, 04 април 2016 13:09

По покана на катедра „Чужди езици и приложна лингвистика“ в университета се проведе среща с образователния съветник в посолството на Кралство Испания у нас г-н Сесар Аха Мариньо. Г-н Мариньо представи пред студенти и преподаватели инициативата „Езикови и културни асистенти в Испания с владеене на английски или френски език“.

Срещата бе открита от проф. д-р Даниела Кох-Кожухарова, ръководител на катедра „Чужди езици и приложна лингвистика“, която представи госта, който за втори път посещава нашия университет.

Проф. Кох-Кожухарова (вдясно) открива срещата. Вляво от нея: г-н Сезар Аха Мариньо

Сесар Аха Мариньо уточни условията за кандидатстване и участие в международната образователна програма  "Language and Culture Assistants", финансирана от Министерството на образованието, културата и спорта на Испания. От тази година в нея могат да се включат и български младежи - завършили студенти или четвъртокурсници с отлично владеене (ниво В2) на английски или френски език.

По време на срещата в зала "Тържествена"

За одобрените асистенти се осигурява стипендия за работа като помощник-учители по английски или френски език в началните или средните училища в Испания за една учебна година - от септември 2016 г. до 31 май 2017 г. - със заплащане 700 евро на месец.

Срокът за кандидатстване е 5 април до 24.00 ч. испанско време.

Преди лекцията г-н Мариньо се срещна с ректора на УНСС проф. д.ик.н. Стати Статев.

Повече информация и формуляр за кандидатстване: http://www.mecd.gob.es/

За контакти:

Pablo Díez Astruga

Asesor Técnico - Education Advisor

Consejería de Educación - Education Office

Embajada de España en Bulgaria - Embassy of Spain to Bulgaria

Sheinovo, 25

Sofía 1504

Tel.: +359 2 943 4907 +359 2 943 4907

Fax: +359 2 944 1525

http://www.mecd.gob.es/bulgaria

Facebook

Twitter

 

Галерия снимки от Представяне на инициативата  „Езикови и културни асистенти в Испания с владеене  ...