Публична лекция за екипния онлайн маркетинг

четвъртък, 26 март 2015 12:22

Екипният онлайн маркетинг в малките и средните предприятия и различните маркетинг инструменти бяха основни теми в публичната лекция на Георги Чернев, председател на Софийската търговско-промишлена камара. На събитието, организирано от Университетския център по маркетинг при УНСС и Софийската търговско-промишлена камара, присъстваха ректорът на университета проф. д.ик.н. Стати Статев, доц. д-р Пенчо Иванов, ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Румен Георгиев, изпълнителен директор на ЗАД “Армеец”, Никола Зикатанов, собственик на винарска изба „Вила Мелник”, Тодор Мадолев от Института за виното, Генчо Велев собственик на ИКЕ, Милчо Боров, президент на Кантек, Мина Николова, управител на Нова Трейд и др.

При откриването на срещата. Отляво надясно: гл. ас. д-р Николай Ванков, модератор на събитието, проф. д.ик.н. Стати Статев, Георги Чернев, доц. д-р Пенчо Иванов

Проф. д.ик.н. Стати Статев връчи на Георги Чернев възпоменателен медал „Проф. Стефан Бобчев – основател и първи ректор на Университета за национално и световно стопанство“ за значим принос в развитието на сътрудничество между УНСС и Софийската търговско-промишлена камара (на снимката долу). Ректорът пожела стремително развиващото се сътрудничество да продължава със същия интензитет.

Ефективността на онлайн маркетинга не се мери само с броя на кликовете, посещенията и харесванията в социалните медии, той се измерва най-вече като екип, заяви модераторът на събитието гл. ас. д-р Николай Ванков от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ по повод на кампанията „Кандидатствай в УНСС”, която определи като много успешна. Той  благодари на проф. д-р ик.н. Стати Статев и на ректорското ръководство, на специалистите от Симбол Медиа груп, на дирекция „Информационни технологии“ и отдел „Кандидат-студенти“ за съдействието и подкрепата при реализирането на ландинг страницата на УНСС – join.unwe.bg и Фейсбук страницата „Кандидатствай в УНСС“.

В зала "Тържестена"

В интернет са нашите виртуални образи, които не бива да игнорираме, защото понякога те стават по-реални от реалните, посочи в началото на лекцията си Георги Чернев. „Трябва да владеете маркетинг инструментите в технологията на работата и в интегритет”, каза той и отбеляза, че всеки, който иска да се занимава с онлайн маркетинг трябва да прекарва поне час на ден в „грижа” за своя виртуален образ. Лекторът разви пред присъстващите в зала „Тържествена“ темите за микса от маркетинг инструменти и създаването на маркетинг ателиета.

Лекцията бе в рамките на споразумението за сътрудничество между УНСС и Софийската търговско-промишлена камара. Нов момент в това взаимодействие е създаването на ателиета по маркетинг с участието на студенти. 

Преподаватели и представители на бизнеса присъстваха на публичната лекция

Успехът на онлайн кампанията с рекламното мото „Силата е в нас“ нямаше да бъде толкова голям, ако в него не участваха и студенти от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, отбеляза гл.ас. д-р Николай Ванков. Студентите Елица Цинцева, Кристиян Димитров, Ваня-Мария Дамянова, Васил Бакърджиев, Емил Любенов, Ива Аролска, Боряна Лекова и Лъчезар Занев получиха грамоти и награди като посланици на най-добрия университет в България.

Галерия снимки от Публична лекция за екипния онлайн маркетинг  ...