Сертификационен курс по Google AdWords

събота, 21 март 2015 11:14

Започна сертификационният курс по Google AdWords, насочен към студенти от катедра “Маркетинг и стратегическо планиране” в университета. В аула „Максима“, на първия ден от обучението, присъстваха около 150 записали се за курса бакалаври и магистри.

Доц. д-р Христо Катранджиев, зам.-ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, благодари на Google за България за провеждането на курса и изтъкна, че той дава възможност на студентите за безплатна сертификационна програма.

Доц. д-р Христо Катранджиев

Лектор в първия ден на обучението бе Александър Георгиев, сертифициран Google трейнър. В програмата за деня бяха предвидени теми като основи на Search Engine Marketing, какво представлява Google AdWords, създаване на първа кампания, най-добри практики за структура на акаунта, подбор на ключови думи и техните съвпадения, писане на текстови реклами и др.   

В аула "Максима"

Сертифицираният AdWords Trainer ще въведе бъдещите маркетолози в рекламата в Google и ще ги подготви успешно да положат изпитите за придобиване на сертификат по Google AdWords. Обучението се провежда на български език, с използването на английски слайдове и материали, единствено в присъствена форма.

Александър Георгиев, сертифициран Google трейнър

Курсът е съставен от 4 модула - 3 обучителни и един изпитен. Първият семинар ще запознае студентите с основите на рекламирането с AdWords (Fundamentals) и ще представи функционалности на рекламирането в мрежата за търсене (Advanced Search). По време на втория модул лекторите ще обяснят повече за рекламата в дисплейната мрежа на Google (Advanced Display). Всяко от обученията включва 4,5 часа теория и 1,5 часа практика, които ще подготвят курсистите за успешно преминаване на изпитите. В рамките на последното занимание участниците ще могат да се явят безплатно на изпитите за сертифициране по AdWords.

Курсисти

Обученията ще се провеждат три поредни съботи.

Галерия снимки от Сертификационен курс по Google AdWords ...