Публична лекция „Маркетингова стратегия за разработване на успешен нов продукт”

петък, 27 февруари 2015 16:15

Публична лекция на тема: „Маркетингова стратегия за разработване на успешен нов продукт” изнесе пред студентите Мина Николова, управител на „Нова трейд” ЕООД. Лекцията бе организирана от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ в голямата конферентна зала и на нея присъстваха Николай Бакърджиев, помощник-ректор, проф. д-р Боян Дуранкев, преподавател в катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Георги Чернев, председател на УС на СТПК, и др.

Отдясно наляво:Мина Николова, Николай Бакърджиев, гл.ас. Николай Ванков, проф.Боян Дуранкев

В бизнеса оцеляват не най-силните видове, а най-гъвкавите, най-приспособимите и най-иновативните компании, перефразира мисъл на Дарвин гл.ас. д-р Николай Ванков, модератор на форума. Той посочи, че целта на такива лекции и дискусии е да се скъси разстоянието между образованието и бизнеса, в което се вписва с активната си работа и студентският Клуб по маркетинг.

Няма успешен бизнес без академични знания, акцентира Мина Николова, възпитаник на УНСС, и конкретизира, че всичко постигнато дължи на своите преподаватели и университета. Тя представи виждането си за това как успешният маркетолог ще накара потребителите да изберат неговия продукт пред този на останалите играчи на пазара.

В голямата конферентна зала

Маркетингът е кръвоносната система на едно предприятие, изтъкна Мина Николова. Тя определи като ключ към успеха правилното бизнес планиране и познаването на народопсихологията, начинът, по който продуктът ще бъде представен на потребителя. Управителят на „Нова трейд” ЕООД се спря на манипулирането на пазара, критичната точка на продажбите, каналите за дистрибуция, цената и качеството.

Мина Николова

Успешни са компаниите, които удовлетворяват емоционалните потребности на потребителите, подчерта тя и сравни пазара с дете, за което трябва да се полагат ежеминутни грижи.

Студентите в залата

Въпроси за тенденциите в реалния бизнес, екологията и рекламните кампании зададоха към лектора студентите в залата. Мина Николова представи и „Нова трейд” ЕООД като водеща компания за производството и търговията на безалкохолни напитки и успешната марка изворна вода „Бачково”.

 

Галерия снимки от Публична лекция „Маркетингова стратегия за разработване на успешен нов продукт” ...