Водещ изследовател представи "Пазарната сегментация чрез качествени методи"

сряда, 12 ноември 2014 12:10

Публичната лекция на Дивил Кулев, специалист в областта на маркетинговите изследвания, предизвика голям интерес сред присъстващите в зала „Тържествена“ на университета. Срещата бе организирана от Университетския център по маркетинг при УНСС и студентския клуб "Маркетинг и стратегическо планиране". Темата на лекцията "Пазарна сегментация чрез качествени методи" бе представена пред студентите по нов и атрактивен начин.

В зала "Тържествена"

Дивил Кулев е изследовател в маркетингова агенция. Той разработва дизайна на много международни изследвания, като ръководи изпълнението им в Русия, Полша, Македония и Албания.  Притежава опит с разнообразни по характер проекти. Специалните му познания по психология и статистика му позволяват ефективно да комбинира високата теория с малки и практични решения.

По време на лекцията

В лекцията си Дивил Кулев се спря на същността на изследванията и приведе многобройни примери за качествените методи за пазарно сегментиране. Лекторът превърне срещата в дебат с участието на студенти и преподаватели като доц. д-р Галина Младенова, доц. д-р Миланка Славова, гл. ас. д-р Николай Ванков и ас. д-р Борислава Стоименова. На финала той показа интересно видео, обобщаващо нагледно примерите от практиката на маркетинговия изследовател.

Председателят на клуб "Маркетинг и стратегическо планиране" Емил Любенов, магистър специалност „Маркетинг със специализация рекламен мениджмънт”, връчи на г-н Кулев почетна грамота от Университетския център по маркетинг (на снимката долу).

Галерия снимки от Водещ изследовател представи "Пазарната сегментация чрез качествени методи" ...