Мениджър на годината 2011 разкри как се успява по време на криза

четвъртък, 18 април 2013 11:56

“Как се успява по време на криза?”, представи пред студенти в голямата конферентна зала Станислав Разпопов, изпълнителен директор на Дунапак Родина АД, мениджър на годината 2011. Срещата бе организирана от Бизнес клуб УНСС, с която студентската организация продължава традицията да кани като лектори едни от най-успешните мениджъри у нас.

Станислав Разпопов (вляво) и Байчо Георгиев, председател на Бизнес клуб УНСС

В презентацията си Станислав Разпопов изложи опита на ръководената от него компания, която е утвърден лидер с над 50-годишна история в дизайна, конструирането и изработването на транспортни и потребителски опаковки от вълнообразен картон. Той се спря на развитието на пазара у нас през последните години, коментира трите възможни стратегии по време на криза, характеристиките на бизнес модела при преструктуриране, балансирането на парадоксите ефективност-качество, вътрешна конкуренция-сътрудничество. Нашата визия е „Пълно удовлетворение на клиентите“, посочи Разпопов. Лекторът очерта също пазара и клиентите на компанията, направи преглед на инвестициите, говори за производството с увеличаване на производителността и намаляване на брака, засегна въпроса за финансирането и др.

По време на презентацията

След дискусията с мениджър на годината 2011 г., пред студентите бе представена стажантската програма на Дунапак Родина "Дай старт на своята кариера“. Програмата дава възможност на завършващите  бакалавърска или магистърска степен да стартират кариерата си в международна компания-лидер.

Студентите

Галерия снимки от Мениджър на годината 2011 разкри как се успява по време на криза   ...