Социалните медии - свобода на словото, трибуна за лидери или инструмент за знания?

сряда, 13 март 2013 11:06

Първа проява организира новосъздаденият „Бизнес клуб УНСС“ съвместно със Студентския съвет на университета. Публична лекция изнесе Максим Бехар,  PR експерт, който говори пред студентите на тема: „Социалните медии - свобода на словото, трибуна за лидери или просто инструмент за знания?”.  

Лекторът обоснова своите виждания за социалните медии и доминатната им роля в обществото, „Социалните медии сега имат огромно влияние не само в комуникациите ни, но и в обществата като цяло“,  посочи Бехар. Той определи като видоизменени ролите на печата, телевизията и радиото и прогнозира недалечен край на вестниците. Лекторът констатира, че светът се променя със скоростта на светлината и онлайн пространството вече е залято от нови социални медии, които засенчват монопола на Facebook. 

Максим Бехар (вдясно), Байчо Георгиев, председател на "Бизнес клуб УНСС, и Антоан Шотаров, председател на Студентския съвет

Публичните комуникации в момента са най-динамично развиващата се сфера на планетата, уточни още Максим Бехар. Той открои  някои съществени „черти“ от използването им –  публичност, РR, успешно лично брандиране в интернет. Интересното в социалните медии предстои и класическият т.нар. събитиен мениджмънт до пет години ще изчезне и ще премине изцяло онлайн, прогнозира PR експертът.

Лекторът (вдясно) и Байчо Георгиев

Днешното младо поколение, по мнението на изпълнителния директор на M3 Communications Group Inc., може да бъде определено като „F-Generation”. Присъствието в социалните мрежи, възможността за постоянна комуникация и връзка с всички точки на света са важна предпоставка за споделянето на знания. Максим Бехар изрази своята теза, че знанията, получени в училището и университета са едва 20%, а останалата част младите хора натрупват в социалните медии. Свободата на словото и възможността да изразяват мнението си свободно и без страх е най-голямото предимство на социалните медии пред традиционните.

„Не се страхувайте да си поставяте висока крайна цел”, призова студентите Максим Бехар.

Максим Бехар е  известен познавач на социалните медии и разработва концепции и стратегии за тяхното използване в бизнеса. Управлява водещата в България PR компания M3 Communications Group, Inc., част от веригата на световната корпорация Hill+Knowlton Strategies, a от януари 2012 е директор и на офиса на Hill+Knowlton Strategies в Прага. Два мандата е председател на Българския форум на бизнес лидерите (2001–2007), част от Международния форум на Принца на Уелс. Член е на десетки бордове и управителни съвети. През 2010 е избран за ковчежник на ICCO (International Communications Consultancy Organization), най-влиятелната световна организация на PR бизнеса. Почетен консул на Сейшелската република в България.

Галерия снимки от Социалните медии - свобода на словото, трибуна за лидери или инструмент за знани ...