Два отбора на нашия университет спечелиха награди в конкурс за дигитална кампания

петък, 17 май 2024 15:05

На официална церемония в зала „Тържествена“ на УНСС бяха обявени победителите в студентския творчески конкурс за дигитална кампания на отговорната консумация на алкохол от младите възрастни за 2024 г. Конкурсът бе организиран от асоциация „спиритсБЪЛГАРИЯ“ със съдействието на Университета за национално и световно стопанство, Националната художествена академия и Нов български университет. В него участваха 17 екипа от трите университета, общо 39 студенти.

Организаторите на конкурса, преподавателите-ментори, подпомагали студентите в разработването на проектите, както и представители на журито присъстваха на церемонията: Гергана Гевезова, изпълнителен секретар и Ралица Скорчева, председател на „спиритсБЪЛГАРИЯ“, проф. д-р Христо Катранджиев, ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, УНСС, доц. Калина Христова от департамент  „Изящни изкуства“ в НБУ, гл. ас. Борислава Стоименова от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, УНСС, и Ели Герганова – основател на Националния съвет по саморегулация (на снимката от ляво надясно).

„Участието в този конкурс беше изключително полезно за нашите студенти, защото те имаха възможността да развият своите практически умения и да ги добавят към теоретичната основа, която ние, преподавателите, им даваме. Студентите не само създадоха съдържание, но успяха да превърнат посланията си в кампания. Тази инициатива ни сближи с колегите от другите университети и заедно с Асоциацията и студентите изградихме една силна професионална общност, която има бъдеще, която ще се развива и ще организира и други инициативи“, каза проф. д-р Христо Катранджиев като поздрави отборите за интересните проекти.

Председателят на „спиритсБЪЛГАРИЯ“ благодари на всеки един от 39 участници в кампанията. „Това са 39 посланици на отговорната консумация на алкохол и моето предложение е да основем Академия на отговорната консумация“, каза Ралица Скорчева и обяви победителите:

1-во място спечели проект: „Шот или два, а реакция каква“ на Варти Маврева и Гергана Димитрова от Нов български университет, които получиха 5000 лв.

2-ро място зае проект: „(Как)во ще пиеш“ на Изабела Данкова и Лора Цветкова от Университета за национално и световно стопанство – 3000 лв.

3-то място получи проект: „Запази момента“ на Христиана Ночева и Стояна Пенева от Нов български университет – 1500 лв.

Миналогодишният победител в конкурса Алиса Гюзелева връчи и три специални награди на проектите: „Отговорна глътка“, създаден от Ана Луканова и Яна Велинова (УНСС); „Направи алкохола съвместим с полезните навици“, представен от Божидара Димитрова (НХА) и Reaction Time Spirits, изготвен от Кристиан  Костадинов и Рая  Панайотова (НБУ).

Всички участници получиха сертификати и подаръци от асоциация „спиритсБЪЛГАРИЯ“. Проектите ще бъдат публикувани на страницата на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“.

    

Галерия снимки от Два отбора на нашия университет спечелиха награди в конкурс за дигитална кампани ...