УНСС и Coca-Cola Hellenic откриха бизнес академия за студенти

четвъртък, 07 март 2024 16:41

Официално се откри първата Бизнес академия Coca-Cola Hellenic - UNWE Academy. Тя е поредната инициатива, която надгражда ползотворното сътрудничество между УНСС и Coca-Cola Hellenic с цел обучение на студентите. На откриването присъстваха Николай Андреев, GA Region Controller, Мирела Валенцова, Region PTP FP&A&Service Quality Manager, Йоана Иванова, MD Governance Controller, проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики, проф. д-р Димитър Димитров, ректор на УНСС, Александра Иванова, MD Data Quality and Harmonization Lead, Виктория Евлогиева, Senior Talent Acquisition Partner и Лилия Велинова, EB Expert (на снимката долу от ляво надясно).

„Създаването на тази бизнес академия е един много хубав момент за всички нас, тъй като стимулира студентската активност. Имаме вече 7 – 8 бизнес академии, всичките много успешни както за студентите и преподавателите, така и за бизнеса. Те са един много добър инструмент, който надгражда лекциите, теорията, предоставя конкретни казуси от практиката. Освен това те са подходящи за всички специалности както за бакалаври, така и за магистри“, каза проф. д-р Димитър Димитров, ректор на УНСС. След което се обърна към студентите с думите: „Млади колеги, това за вас е огромен шанс, който ви дава възможност да научите нови неща от опитни специалисти, дава ви възможност, ако добре се представите, да ви забележат от Coca-Cola  и в бъдеще да започнете работа там“.

Проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики, също поздрави партньорите от Coca-Cola Hellenic, че надградиха Business Case Chalenge от последните 2 години до бизнес академия през тази. За нея това е възможност за студентите на УНСС да се докоснат до реалния бизнес, да научат много нови неща от „кухнята“, да превърнат теоретичните си знания в практически умения“.

Обучението в Coca-Cola Hellenic – UNWE Academy започва на 12 март, като всяка седмица до месец май ще има обучение във вторник, сряда и четвъртък. Програмата включва три модула: ролята на финансите, бизнес визията в ерата на новите технологии и как се откриват таланти. Като всеки модул съдържа комбинация от лекции, упражнения, дискусии и работа по групи. „Накрая всеки участник ще защити курсов проект пред комисия от преподаватели от УНСС и мениджъри от компанията“, обясни Лилия Велинова, EB Expert. „Всички, които завършат успешно модулите ще получат сертификати през май, а за всеки модул са предвидени по 1500 лв. награден фонд, които ще отидат при победителя в съответния модул. Изключително държим на личното присъствие по време на занятията, като един студент може да се запише и в трите модула. Досега са се записали около 70 студенти“, допълни Лилия Велинова.

Целият екип от Coca-Cola Hellenic, който ще участва в обучението, се представи пред студентите. Александра Иванова, MD Data Quality and Harmonization Lead, има богат опит с изкуствения интелект и обработката на различни бази данни като комуникира с компаниите в 29-те страни, където Coca-Cola  има офиси. „Моята супер сила е да контролирам хаоса“, каза Александра Иванова. Виктория Евлогиева, Senior Talent Acquisition Partner, отговаря за подбора на служителите, психолог по образование, което й помага да „чете хора“, както самата тя каза. Йоана Иванова, MD Governance Controller, ще участва в обучението във финансовия модул. Мирела Валенцова, Region PTP FP&A&Service Quality Manager, се занимава с планиране на финансовите резултати на компанията и помага при вземането на стратегически решения. „Моята суперсила е в Excel“, каза на студентите Мирела Валенцова. Николай Андреев, GA Region Controller, възпитаник на УНСС, който е в компанията от 2015 г., в момента е в „Общо счетоводство“, чиято специфика ще обясни на студентите. Ще представи и богатата палитра от финансовите функции в компанията.

Атанас Димитров, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК) при УНСС, обобщи ползите от Coca-Cola Hellenic – UNWE Academy като акцентира на контактите, които студентите ще създадат. „Подкрепям, че трябва да видите всеки модул и да изберете кой е вашият, но аз ви съветвам да присъствате и на трите, защото в момента може да не ви се вижда интересно, но не знаете в утрешния ден дали няма да ви е изключително полезен“, каза Атанас Димитров, който като директор на  МЦРК от години работи заедно с Coca-Cola Hellenic във връзка с кариерното развитие на студентите.

Галерия снимки от УНСС и Coca-Cola Hellenic откриха бизнес академия за студенти ...