Третият мастър клас по проект CO-WORKING ще запознае студентите с интегрираните маркетингови комуникации

понеделник, 21 ноември 2022 17:38

Третият от поредицата мастър класове по проект „Насърчаване на предприемачеството чрез подкрепа на перспективни иновативни идеи чрез създаване на механизми за предварително инкубиране“ (CO WORKING) в Регионалния център за дистанционно обучение на УНСС в Хасково ще представи пред студентите възможностите на интегрираните маркетингови комуникации.

Проектът, в който УНСС е партньор, има за цел да насърчава студентите да повишават своя предприемачески потенциал. Той е финансиран по програма ИНТЕРРЕГ Гърция – България 2014-2020 г.

За това какво ще научат младите хора от третия мастър клас ще разберем от доц. д-р Георги Забунов, ръководител на катедра „Недвижима собственост“.

Доц. д-р Георги Забунов

В рамките на курса, ще представя възможностите на маркетинга от гледна точка на иновациите. Ще разгледаме маркетинга като по-широко понятие, в смисъл като философия на размяната, а не просто като някакви сложни техники, с помощта на които се правят някакви магии и всичко се продава, напротив по-скоро идеята е да срещнем маркетинга и здравия разум и да видим къде се допират, като за целта гледаме на маркетинга малко по-всеобхватно, не като набор техники.

Идеята е да започнем с това, че иновациите си съществуват с нас и без нас и всъщност една дълга поредица от иновации вече е минала в маркетинга, а ние имаме възможност разглеждайки ги, да си отворим до колкото можем съзнанието за нещо следващо, което ще дойде по-нататък и което всъщност никой не знае как ще изглежда.

Ще запозная студентите с интегрираните маркетингови комуникации, какво представляват, каква е ползата от тях и как могат да намерят място в един съвсем непретенциозен малък бизнес. Ще разгледам и участието на съвременните технологии в маркетинговите комуникации, както и  управлението на взаимоотношенията с клиентите за да видим, че по същността си това може да бъде едно умно тефтерче, добре структурирано с характеристики и контакти с клиенти и полезно за всеки един бизнес.

Имам намерение да покажа на студентите сблъсъка между науката, здравия разум и маркетинга не като надута фразеология, а като практика от живота. Например с противопоставянето на две много интересни маркетингови личности – Стив Джобс, за когото всички са чували и примерно Джон Скъли, за когото, ако младите хора не са чували, е човекът, който уволни Стив Джобс. Всъщност Джон Скъли е една маркетингова акула, която навремето, когато беше маркетингов директор на „Пепси“, успя да изпревари по продажби „Кока-Кола“ на територията на САЩ.

Галерия снимки от Третият мастър клас по проект CO-WORKING ще запознае студентите с интегрираните  ...