Студенти на УНСС със Златна награда на Българската асоциация на рекламодателите

понеделник, 11 април 2022 12:49

Лора Цветкова, Александър Дорохин и Мартина Демирова, студенти от специалност „Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език“, спечелиха Златната награда за категория „Корпоративна социална отговорност“ в конкурса BAAwards ’21-22 на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) за изключителни постижения в маркетинговите комуникации.

По време на награждаването

Отличието бе присъдено за кампанията „Бузлуджа – пътуване във времето“, която цели да представи историята на монумента, натоварен с болезнена символика, и да му придаде нов смисъл, като представи причини защо си заслужава да бъде опазен и използван като музей. 

Лора Цветкова, Александър Дорохин и Мартина Демирова
(от ляво надясно)

Студентите проведоха двуседмична кампания в Инстаграм и Фейсбук, в центъра на която поставиха създадената от тях видеоистория „Бузлуджа – пътуване във времето“. Видеоисторията превежда аудиторията през целия период от 1974 г. през наши дни до едно потенциално бъдеще. Кампанията отчете над 130 000 импресии и получи значителен национален и международен отзвук (20,5% от аудиторията в Инстаграм и 11,7% от тази във Фейсбук е чуждестранна). Това доведе до покана за интервю в национален ефир -  Култура.БГ  по БНТ1.

Студентите с техния ментор гл. ас. д-р Борислава Стоименова от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“

Как нашите студенти реализираха проекта си?

1. С участие във всички фази на международния проект „Дигитален хуманист“, № 2018-1-IT02-KA203-048291, финансиран по програма „Еразъм+“. В рамките на проекта студентите преминаха обучение по програма с четири модула (31 теми) - „Разработване на бизнес план“, „Разработване на оферта за обекти на културното наследство“, „Комуникация на офертата“ и „Предприемачество в областта на творческите индустрии“, полагайки успешно 31 междинни теста и един финален тест.

2. С проучване на дейността на Регионалния исторически музей – Благоевград в партньорство с Търговско-промишлената палата - Благоевград (https://cci-bl.org). Студентите проведоха кабинетни проучвания, онлайн проучвания чрез структуриран въпросник и дълбочинни интервюта в онлайн срещи с представители на музея. Те изготвиха доклад, отчитащ стратегиите за дигитална трансформация на производството, комуникациите и разпространението на културно съдържание и даващ препоръки за бъдещото развитие на музея.

3. С разработване на видеоистория (storytelling) за валоризиране на паметника „Бузлуджа“ по задание на архитектите от Ehouse Architects и Studio Uwe R. Brueckner в рамките на партньорство с Фондация „Проект Бузлуджа“ и архитект Дора Иванова.

4. С разработване и реализиране на кампания в Инстаграм и Фейсбук, с която видеоисторията достигна до хиляди хора.

Лора, Александър и Мартина извървяха дълъг път, а пътуването им в света на маркетинга едва сега започва.

Пожелаваме успех и занапред!


Наградените в конкурса BAAwards ’21-22

Снимки: BAAwards


Галерия снимки от Студенти на УНСС със Златна награда на Българската асоциация на рекламодателите ...