Бизнес мастър клас „Me Inc.: практични идеи за управление на личния бранд“
Осемдесет на сто от успеха на един човек се дължи на факта, че умее да комуникира и общува добре. С тези думи доц. д-р Радко Радев, директор на Научноизследователския център за развитие на бизнес компетентности „Иновации и конкурентоспособност (U2B), откри организирания от УниКредит Булбанк и U2Б Бизнес мастър клас на тема „Me Inc.: практични идеи за управление на личния бранд“. Лектор бе Вики Блажева, директор „Връзки с обществеността и комуникации“ на банката.
Доц. Радко Радев и Вики Блажева |
Радвам се, че ще мога да споделя опита си с вас, обърна се към студентите Блажева. Важно е да имате практически идеи, по които да работите, за да изградите личния си бранд, добави тя. По думите й „най-важната фирма в живота се нарича АЗ“ и тя непрекъснато трябва да бъде развивана и подобрявана.
Какво означава личен бранд? Това, което хората говорят за вас щом излезете от стаята е личният ви бранд, формулира лекторът. Независимо от желанието ви, другите винаги ще правят това и единственото решение е да работите върху думите, които искате да чуете по ваш адрес.
В голямата конферентна зала |
Блажева поощри студентите да коментират вижданията си за имиджа, целите, ценностите в живота. Присъстващите говориха за ролите, които искат да заемат занапред и хората, с които биха искали да работят, за да постигнат желания резултат.
Лекторът |
Важна част от образа, според Вики Блажева, е присъствието във виртуалното пространство. Внимавайте какво публикувате в социалните мрежи, посъветва присъстващите тя.
Студентите |
След лекцията студентите написаха писмо до себе си, в което определиха целите и личната си мисия. То ще пристигне обратно след 3 месеца и ще е показателно за извървения път на всеки към сбъдване на мечтите.