Интензивен курс „Кризисна комуникация“ по проект „Икономическо образование в България 2030“

понеделник, 19 юни 2023 16:21

Разглеждате снимки от Интензивен курс „Кризисна комуникация“ по проект „Икономическо образование в България 2030“

Вижте пълен текст на Интензивен курс „Кризисна комуникация“ по проект „Икономическо образование в България 2030“

В хода на презентацията си гл. ас. д-р Симоне Сплендиани запозна студентите с основните аспекти и спецификите на комуникацията по време на кризи в социалните медии, като посочи конкретни казуси. Той подчерта, че навлизането на дигиталната комуникация и разпространението на социалните медии са променили радикално контекста, в който функционира комуникацията при криза. Комуникацията в социалните медии предлага възможност за много бързо разпространение на видео и съобщения от всякакъв характер и често това дава възможност за разпространение на слухове и невярна информация. Затова в условия на криза е необходимо да се дава навременна и точна информация за ситуацията и да се определи човек от компанията, който ще комуникира със засегнатите страни и на когото хората имат доверие и вярват. При кризисна ситуация е необходимо да има план за реакция, да се анализира риска предварително и да се разработят предпазни мерки.

В хода на презентацията си гл. ас. д-р Симоне Сплендиани запозна студентите с основните аспекти и спецификите на комуникацията по време на кризи в социалните медии, като посочи конкретни казуси. Той подчерта, че навлизането на дигиталната комуникация и разпространението на социалните медии са променили радикално контекста, в който функционира комуникацията при криза. Комуникацията в социалните медии предлага възможност за много бързо разпространение на видео и съобщения от всякакъв характер и често това дава възможност за разпространение на слухове и невярна информация. Затова в условия на криза е необходимо да се дава навременна и точна информация за ситуацията и да се определи човек от компанията, който ще комуникира със засегнатите страни и на когото хората имат доверие и вярват. При кризисна ситуация е необходимо да има план за реакция, да се анализира риска предварително и да се разработят предпазни мерки.

Страница:

Галерия снимки от Интензивен курс „Кризисна комуникация“ по проект „Икономическо образование в Бъл ...