Министърът на туризма представи концепцията на Бранд България в нашия университет
Разглеждате снимки от Министърът на туризма представи концепцията на Бранд България в нашия университет
В хода на лекцията си министър Илин Димитров запозна студентите колко е важен маркетинга на дестинацията, категоризацията на отделните обекти в сектора, представи концепцията на Бранд България, акцентира колко са важни посланията на рекламните кампании, които се отправят към аудиторията, защото в момента туроператорите продават България, а не марката „България" и това трябва да се промени. Министърът отбеляза, че на България не трябва да се гледа само като на лятна туристическа дестинация и не бива да се сравнява със съседните страни – Гърция и Турция, които имат много по-голяма плажна ивица и по-дълъг сезон. Един от стратегическите приоритети в областта на туризма е страната ни да стане модерна целогодишна туристическа дестинация.