Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания

сряда, 29 март 2023 18:18

Разглеждате снимки от Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания

Вижте пълен текст на Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания

„Целта на добрия брандинг е да създаде асоциация в съзнанието на потребителя, да предизвика чувство, емоция, свързана с марката, а за това дигиталните технологии помагат. Тази книга не е свързана само с теорията, а и с практиката. В нея аз давам идеи за бизнес растеж, накрая съм разработил модел за усъвършенстване на туристическия брандинг“, каза гл. ас. д-р Светослав Калейчев на представянето, на което присъстваха преподаватели от катедра „Икономика на туризма“, студенти от IV курс, както и председателя на Студентския съвет Ангел Стойков, възпитаник на катедрата.

„Целта на добрия брандинг е да създаде асоциация в съзнанието на потребителя, да предизвика чувство, емоция, свързана с марката, а за това дигиталните технологии помагат. Тази книга не е свързана само с теорията, а и с практиката. В нея аз давам идеи за бизнес растеж, накрая съм разработил модел за усъвършенстване на туристическия брандинг“, каза гл. ас. д-р Светослав Калейчев на представянето, на което присъстваха преподаватели от катедра „Икономика на туризма“, студенти от IV курс, както и председателя на Студентския съвет Ангел Стойков, възпитаник на катедрата.

Страница:

Галерия снимки от Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания ...