Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания
Разглеждате снимки от Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания
Вижте пълен текст на Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания
„Целта на добрия брандинг е да създаде асоциация в съзнанието на потребителя, да предизвика чувство, емоция, свързана с марката, а за това дигиталните технологии помагат. Тази книга не е свързана само с теорията, а и с практиката. В нея аз давам идеи за бизнес растеж, накрая съм разработил модел за усъвършенстване на туристическия брандинг“, каза гл. ас. д-р Светослав Калейчев на представянето, на което присъстваха преподаватели от катедра „Икономика на туризма“, студенти от IV курс, както и председателя на Студентския съвет Ангел Стойков, възпитаник на катедрата.