Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания

сряда, 29 март 2023 18:18

Разглеждате снимки от Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания

Вижте пълен текст на Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания

„Туристически брандинг и дигитални технологии" е монография на гл. ас. д-р Светослав Калейчев, научен секретар на катедра „Икономика на туризма“ и преподавател по „Маркетинг в туризма“. Авторът представи своята нова книга, в която проследява традиционния маркетинг и прехода към дигиталните технологии (Маркетинг 4.0). Той говори за актуалните дигитални технологии - чат бот, добавена реалност, виртуална реалност, резервации онлайн, видео с вдъхновяваща история, изкуствен интелект  и други, които се използват в туризма. Авторът ни запознава с последната маркетингова концепция на Филип Котлър, бащата на съвременния маркетинг, Маркетинг 5.0., която засяга навлизането на дигиталните технологии в маркетинга. Той проучва и до каква степен дигиталните технологии са навлезли в туризма в България, като прави проучване на използването им от петзвездни хотели, ресторанти и туристическите агенции.

„Туристически брандинг и дигитални технологии" е монография на гл. ас. д-р Светослав Калейчев, научен секретар на катедра „Икономика на туризма“ и преподавател по „Маркетинг в туризма“. Авторът представи своята нова книга, в която проследява традиционния маркетинг и прехода към дигиталните технологии (Маркетинг 4.0). Той говори за актуалните дигитални технологии - чат бот, добавена реалност, виртуална реалност, резервации онлайн, видео с вдъхновяваща история, изкуствен интелект  и други, които се използват в туризма. Авторът ни запознава с последната маркетингова концепция на Филип Котлър, бащата на съвременния маркетинг, Маркетинг 5.0., която засяга навлизането на дигиталните технологии в маркетинга. Той проучва и до каква степен дигиталните технологии са навлезли в туризма в България, като прави проучване на използването им от петзвездни хотели, ресторанти и туристическите агенции.

„Целта на добрия брандинг е да създаде асоциация в съзнанието на потребителя, да предизвика чувство, емоция, свързана с марката, а за това дигиталните технологии помагат. Тази книга не е свързана само с теорията, а и с практиката. В нея аз давам идеи за бизнес растеж, накрая съм разработил модел за усъвършенстване на туристическия брандинг“, каза гл. ас. д-р Светослав Калейчев на представянето, на което присъстваха преподаватели от катедра „Икономика на туризма“, студенти от IV курс, както и председателя на Студентския съвет Ангел Стойков, възпитаник на катедрата.

„Целта на добрия брандинг е да създаде асоциация в съзнанието на потребителя, да предизвика чувство, емоция, свързана с марката, а за това дигиталните технологии помагат. Тази книга не е свързана само с теорията, а и с практиката. В нея аз давам идеи за бизнес растеж, накрая съм разработил модел за усъвършенстване на туристическия брандинг“, каза гл. ас. д-р Светослав Калейчев на представянето, на което присъстваха преподаватели от катедра „Икономика на туризма“, студенти от IV курс, както и председателя на Студентския съвет Ангел Стойков, възпитаник на катедрата.

Гл. ас. д-р Валерия Динева представи монография в електронен формат „Съвременни аспекти на вътрешния одит“. Монографията представлява оригинално и актуално научно изследване на съвременната среда и нейното въздействие върху вътрешния одит. „През последните години технологиите се развиват с невиждани темпове и бизнесът се премества все повече в дигитална среда. И вътрешният одит е необходимо да се променя в съответствие с условията на съвременната среда“, каза гл. ас. д-р Валерия Динева. В последната част на монографията са разработени модели за подобряване на вътрешния одит и са направени изводи, в които като акцент е изведено, че е налична недостатъчност на кадри за вътрешен одит и все по-засилващата се необходимост от използване на дигитални технологии, осъществявайки одит.

Гл. ас. д-р Валерия Динева представи монография в електронен формат „Съвременни аспекти на вътрешния одит“. Монографията представлява оригинално и актуално научно изследване на съвременната среда и нейното въздействие върху вътрешния одит. „През последните години технологиите се развиват с невиждани темпове и бизнесът се премества все повече в дигитална среда. И вътрешният одит е необходимо да се променя в съответствие с условията на съвременната среда“, каза гл. ас. д-р Валерия Динева. В последната част на монографията са разработени модели за подобряване на вътрешния одит и са направени изводи, в които като акцент е изведено, че е налична недостатъчност на кадри за вътрешен одит и все по-засилващата се необходимост от използване на дигитални технологии, осъществявайки одит.

Представи се монографията „Изследване, разработване и въвеждане на иновативни методи в процеса на обучение“ с автори проф. д-р Мирослава Пейчева, проф. д-р Любомир Стефанов, проф. д-р Маргарита Атанасова, доц. д-р Невяна Кънева, гл. ас. д-р Валерия Динева, д-р Женета Каравасилева, д-р Венко Андонов и д-р Антон Кръстев.

Представи се монографията „Изследване, разработване и въвеждане на иновативни методи в процеса на обучение“ с автори проф. д-р Мирослава Пейчева, проф. д-р Любомир Стефанов, проф. д-р Маргарита Атанасова, доц. д-р Невяна Кънева, гл. ас. д-р Валерия Динева, д-р Женета Каравасилева, д-р Венко Андонов и д-р Антон Кръстев.

<b>Повече за монографията &bdquo;Изследване, разработване и въвеждане на иновативни методи в процеса на обучение&ldquo; може да намерите <a href="/Uploads/Main/2457f_Монография%20Изследване,%20разработване%20и%20въвеждане%20на%20иновативни%20методи%20в%20процеса%20на%20обучение.pdf" target="_blank">ТУК</a>.</b>

Повече за монографията „Изследване, разработване и въвеждане на иновативни методи в процеса на обучение“ може да намерите ТУК.

<b>Повече за интерактивния учебник &bdquo;Обучение и развитие на човешките ресурси в организациите - теория и практика&ldquo; можете да намерите <a href="/Uploads/Main/2457f_Маргарита%20Атанасова%20-%20Учебник%20развитие%20на%20човешките%20ресурси.pdf" target="_blank">ТУК</a>.</b>

Повече за интерактивния учебник „Обучение и развитие на човешките ресурси в организациите - теория и практика“ можете да намерите ТУК.

<span>Премиерата на книгата на доц. д-р Катя Михайлова &bdquo;Меди@ Общество. От книгата до видеото&ldquo;</span>&nbsp;започна с песен и завърши с песен, както започвали и лекциите на доц. д-р Катя Михайлова. Освен, че самата книга е изключително новаторска, съчетаваща наука и игра, текст и видео, но и премиерата й впечатли с интересна презентация, анимация и видео, както и с присъствието на много колеги, студенти, бивши и настоящи, преподаватели от други университети и гости.

Премиерата на книгата на доц. д-р Катя Михайлова „Меди@ Общество. От книгата до видеото“ започна с песен и завърши с песен, както започвали и лекциите на доц. д-р Катя Михайлова. Освен, че самата книга е изключително новаторска, съчетаваща наука и игра, текст и видео, но и премиерата й впечатли с интересна презентация, анимация и видео, както и с присъствието на много колеги, студенти, бивши и настоящи, преподаватели от други университети и гости.

&bdquo;Днес е един празник на духовността. Мен лично нейната нестандартна книга ме вдъхнови, провокира, тя може да се превърне в настолно четиво за другите преподаватели, защото съдържа ценни, новаторски идеи, които могат да се прилагат в преподаването и по други дисциплини, да вдъхнови студентите да доразвият идеите и методологията, описана в книгата, каза проф. д-р Матилда Александрова-Бошнакова, заместник-ректор&nbsp;по учебната дейност, която откри събитието.

„Днес е един празник на духовността. Мен лично нейната нестандартна книга ме вдъхнови, провокира, тя може да се превърне в настолно четиво за другите преподаватели, защото съдържа ценни, новаторски идеи, които могат да се прилагат в преподаването и по други дисциплини, да вдъхнови студентите да доразвият идеите и методологията, описана в книгата, каза проф. д-р Матилда Александрова-Бошнакова, заместник-ректор по учебната дейност, която откри събитието.

&bdquo;Меди@ Общество. От книгата до видеото" е книга за мисленето. Мисленето, с което влизаме в ада и се въртим в 9-те му кръга. Или мисленето, което води към позитивната свобода да създаваме. Книгата е за въображението. За социологическото въображение като резултат от социологическо образование, мислене, култура&ldquo;, каза авторът.

„Меди@ Общество. От книгата до видеото" е книга за мисленето. Мисленето, с което влизаме в ада и се въртим в 9-те му кръга. Или мисленето, което води към позитивната свобода да създаваме. Книгата е за въображението. За социологическото въображение като резултат от социологическо образование, мислене, култура“, каза авторът.

Водещата Стоя Витанова, възпитаник на УНСС, даде думата на професора по социология в катедра &bdquo;Политология&ldquo; на УНСС проф. д.с.н.&nbsp; Михаил Мирчев, който поздрави доц. д-р Катя Михайлова, че е възприела в своите анализи методът, използван за анализ на литературни произведения &bdquo;хронотоп&ldquo; (единство на време и пространство), разработен от Михаил Бахтин и по-късно използван в социологията. &bdquo;Тази книга е особена, тя е методическа, но написана на разбираем език. Показва ни как доц. д-р Катя Михайлова работи със своите студенти, как ги провокира да бъдат не само слушатели, но и съавтори на учебника&ldquo;, каза проф. Мирчев.

Водещата Стоя Витанова, възпитаник на УНСС, даде думата на професора по социология в катедра „Политология“ на УНСС проф. д.с.н.  Михаил Мирчев, който поздрави доц. д-р Катя Михайлова, че е възприела в своите анализи методът, използван за анализ на литературни произведения „хронотоп“ (единство на време и пространство), разработен от Михаил Бахтин и по-късно използван в социологията. „Тази книга е особена, тя е методическа, но написана на разбираем език. Показва ни как доц. д-р Катя Михайлова работи със своите студенти, как ги провокира да бъдат не само слушатели, но и съавтори на учебника“, каза проф. Мирчев.

<b>Повече за &bdquo;Меди@ Общество. От книгата до видеото" може да намерите <a href="/Uploads/Main/2457f_Катя%20Михайлова%20-%20Медии%20и%20общество.pdf" target="_blank">ТУК</a>.</b>

Повече за „Меди@ Общество. От книгата до видеото" може да намерите ТУК.

<span style="color: #333333; font-family: 'Open Sans', Arial, sans-serif; font-size: 14px; text-align: -webkit-center;">Иво Тодоров</span>

Иво Тодоров

Доц. Георги Бърдаров, преподавател в Софийския университет &bdquo;Св. Кл. Охридски", разтърсващо преведе присъстващите през историята и героите на романа &bdquo;Аbsolvo te&ldquo; - носител на Европейската награда за литература. Авторът уточни, че в книгата се разказват истински истории и се преплитат две сюжетни линии.&nbsp; Едната е свързана с Холокоста и ужасите на нацистките концентрационни лагери, а втората - с израело-палестинския конфликт.

Доц. Георги Бърдаров, преподавател в Софийския университет „Св. Кл. Охридски", разтърсващо преведе присъстващите през историята и героите на романа „Аbsolvo te“ - носител на Европейската награда за литература. Авторът уточни, че в книгата се разказват истински истории и се преплитат две сюжетни линии.  Едната е свързана с Холокоста и ужасите на нацистките концентрационни лагери, а втората - с израело-палестинския конфликт.

&bdquo;Думата &bdquo;аbsolvo te&ldquo; от латински значи всепрощение на всички грехове, това е и голямата тема на романа, тази за прошката.&ldquo;

„Думата „аbsolvo te“ от латински значи всепрощение на всички грехове, това е и голямата тема на романа, тази за прошката.“

Галерия снимки от Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания ...