Първо по рода си изследване за икономическия принос на медиите представиха в УНСС
Разглеждате снимки от Първо по рода си изследване за икономическия принос на медиите представиха в УНСС
„Искаме да обхванем целия аудиовизуален сектор, каквото е наименованието на нашия център, освен музиката, киното, днес ще видим и медиите. Свидетели сме на големи промени, които ние виждаме като живеещи в тези промени, но сега ще ги видим и като измерения в цифри, защото това показва, че минаваме към нови бизнес модели. Данните са за много дълъг период, което е изключение в областта на икономиката на културата. Това ни дава възможност да говорим за тенденции и това, което ни радва е, че тези цифри стават част от политиките за култура. Това е най-голямата задача на един университет, на един изследователски център“, каза доц. д-р Биляна Томова и допълни, че тези цифри са част от стратегията за култура на София, а на европейско ниво ще залегнат като данни за България в Европейската обсерватория по икономика на културата, която предстои да бъде създадена в края на юни месец.