Катедра „Медии и обществени комуникации“ проведе първото издание на „Форум по бизнес журналистика“
Разглеждате снимки от Катедра „Медии и обществени комуникации“ проведе първото издание на „Форум по бизнес журналистика“
Г-н Веселин Димитров, редакционен директор на сп. „Forbs България“ обърна внимание на два момента. „Бизнесът иска да разкаже своята история и започва да се конкурира с медиите“. Той даде пример с любимия си футболен отбор в Бремен, Германия, който е „узурпирал“ всички медийни канали – има уеб страница, Facebook и Instagram. „Дали ще е футболен отбор или бизнес, те искат да се конкурират с медиите.“ Вторият важен за него момент е ситуацията, при която се оказва, че журналистът трябва да разказва история по начин, по който разказва или иска да бъде разказвана от бизнеса, в същото време трябва да се опитва да прави и обективна журналистика. Това трябва да спре.“ Според него сред уменията на добрия бизнес журналист е да може да събира качествена информация, да разказва добра история и да е обективен.