Студенти на УНСС със Златна награда на Българската асоциация на рекламодателите

понеделник, 11 април 2022 12:49

Разглеждате снимки от Студенти на УНСС със Златна награда на Българската асоциация на рекламодателите

Вижте пълен текст на Студенти на УНСС със Златна награда на Българската асоциация на рекламодателите

Лора Цветкова, Александър Дорохин и Мартина Демирова, студенти от специалност &bdquo;Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език&ldquo;, спечелиха Златната награда за категория &bdquo;Корпоративна социална отговорност&ldquo; в конкурса <strong><a href="https://baawards.com/" target="_blank">BAAwards &rsquo;21-22</a></strong> на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) за изключителни постижения в маркетинговите комуникации.

Лора Цветкова, Александър Дорохин и Мартина Демирова, студенти от специалност „Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език“, спечелиха Златната награда за категория „Корпоративна социална отговорност“ в конкурса BAAwards ’21-22 на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) за изключителни постижения в маркетинговите комуникации.

Отличието бе присъдено за кампанията &bdquo;Бузлуджа &ndash; пътуване във времето&ldquo;, която цели да представи историята на монумента, натоварен с болезнена символика, и да му придаде нов смисъл, като представи причини защо си заслужава да бъде опазен и използван като музей.&nbsp;

Отличието бе присъдено за кампанията „Бузлуджа – пътуване във времето“, която цели да представи историята на монумента, натоварен с болезнена символика, и да му придаде нов смисъл, като представи причини защо си заслужава да бъде опазен и използван като музей. 

Студентите проведоха двуседмична кампания в <strong><a href="https://www.instagram.com/buzludzhathroughtime/">Инстаграм</a></strong> и <strong><a href="https://bit.ly/3pmJfl8" target="_blank">Фейсбук</a></strong>, в центъра на която поставиха създадената от тях видеоистория <strong><a href="https://www.youtube.com/watch?v=UVpRIbP_7UI" target="_blank">&bdquo;Бузлуджа &ndash; пътуване във времето&ldquo;</a></strong>. Видеоисторията превежда аудиторията през целия период от 1974 г. през наши дни до едно потенциално бъдеще. Кампанията отчете над 130 000 импресии и получи значителен национален и международен отзвук (20,5% от аудиторията в Инстаграм и 11,7% от тази във Фейсбук е чуждестранна). Това доведе до покана за интервю в национален ефир - &nbsp;<strong><a href="https://bit.ly/36NNWht" target="_blank">Култура.БГ </a></strong>&nbsp;по БНТ1.

Студентите проведоха двуседмична кампания в Инстаграм и Фейсбук, в центъра на която поставиха създадената от тях видеоистория „Бузлуджа – пътуване във времето“. Видеоисторията превежда аудиторията през целия период от 1974 г. през наши дни до едно потенциално бъдеще. Кампанията отчете над 130 000 импресии и получи значителен национален и международен отзвук (20,5% от аудиторията в Инстаграм и 11,7% от тази във Фейсбук е чуждестранна). Това доведе до покана за интервю в национален ефир -  Култура.БГ  по БНТ1.

Галерия снимки от Студенти на УНСС със Златна награда на Българската асоциация на рекламодателите ...