19 университета от 7 страни на международната конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“

петък, 26 ноември 2021 15:43

Разглеждате снимки от 19 университета от 7 страни на международната конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“

Вижте пълен текст на 19 университета от 7 страни на международната конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“

Партньори на събитието са Aleksandër Moisiu University of Durrës – Albania; Universitetit Mesdhetar Tirana – Albania; Финансово - гуманитарный факультет - Университет Григория; Сковородіь в Переяслаяве – Украйна; Taras Shevchenko National University of Kyiv – Украйна; Академию управления при Президенте Республики Беларусь – Беларус; Кафедра национальной экономики и государственного управления – Беларус, National Aviation University - Ukraine.

Партньори на събитието са Aleksandër Moisiu University of Durrës – Albania; Universitetit Mesdhetar Tirana – Albania; Финансово - гуманитарный факультет - Университет Григория; Сковородіь в Переяслаяве – Украйна; Taras Shevchenko National University of Kyiv – Украйна; Академию управления при Президенте Республики Беларусь – Беларус; Кафедра национальной экономики и государственного управления – Беларус, National Aviation University - Ukraine.

От името на катедра &bdquo;Маркетинг и стратегическо планиране" <b>проф. д-р Красимир Маринов</b>, зам.-ръководител на катедрата, приветства присъстващите. &bdquo;За нас е чест, че в нея се включват толкова много международни партньори, колеги и студенти. Тазгодишната конференция е феноменална. Участие взимат 19 университета, 90 доклада и над 120 участници. Имаме огромен набор от разнообразни теми, включващи икономиката, пандемията, дигитализацията, образованието и още много други. Щастливи сме, че толкова много хора участват с разработки с толкова широк научен обхват.&ldquo; Проф. Маринов подчерта, че не подценяват силата на дигитализацията, защото всичко в тази конференция е свързано с нея и се е превърнала във водеща сила за много звена.

От името на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране" проф. д-р Красимир Маринов, зам.-ръководител на катедрата, приветства присъстващите. „За нас е чест, че в нея се включват толкова много международни партньори, колеги и студенти. Тазгодишната конференция е феноменална. Участие взимат 19 университета, 90 доклада и над 120 участници. Имаме огромен набор от разнообразни теми, включващи икономиката, пандемията, дигитализацията, образованието и още много други. Щастливи сме, че толкова много хора участват с разработки с толкова широк научен обхват.“ Проф. Маринов подчерта, че не подценяват силата на дигитализацията, защото всичко в тази конференция е свързано с нея и се е превърнала във водеща сила за много звена.

<b>Доц. д-р Михаил Мусов</b>, зам.-ректор по научноизследователска дейност и международно сътрудничество,&nbsp;<span>се обърна</span> <span>с приветствие към участниците в конференцията о<span>т името на ректора.&nbsp;</span></span>&bdquo;Това събитие е много специално за нашия университет. Гордеем се, че част от календара ни с конференции, защото е едно от нашите водещи научни събития. Най-прекрасното нещо е международната перспектива, която всички вие ще внесете в дискусиите &ndash; имаме около 120 участници от 19 университета от 7 държави и 90 подадени доклада. Затова решихме да направим специален брой на нашето водещо списание &bdquo;Икономически алтернативи&ldquo;, индексирано в Scopus, с избрани статии от днешната конференция. Доц. Мусов пожела успех на конференцията като подчерта, че &bdquo;тя не би могла да бъде организирана в по-подходящо време&ldquo;.&nbsp;

Доц. д-р Михаил Мусов, зам.-ректор по научноизследователска дейност и международно сътрудничество, се обърна с приветствие към участниците в конференцията от името на ректора. „Това събитие е много специално за нашия университет. Гордеем се, че част от календара ни с конференции, защото е едно от нашите водещи научни събития. Най-прекрасното нещо е международната перспектива, която всички вие ще внесете в дискусиите – имаме около 120 участници от 19 университета от 7 държави и 90 подадени доклада. Затова решихме да направим специален брой на нашето водещо списание „Икономически алтернативи“, индексирано в Scopus, с избрани статии от днешната конференция. Доц. Мусов пожела успех на конференцията като подчерта, че „тя не би могла да бъде организирана в по-подходящо време“. 

Приветствие и благодарност за поканата изказа Assoc. Prof. Dr. Eka Lekashvili, Tbilisi State University Georgia. &bdquo;Огромен респект към организаторите. Разработките от нашия университет включват световната икономика, бизнес организацията и мениджмънта. Нашият университет е член на мрежата за международно обучение и предлага програми за 25 000 студенти&ldquo;.

Приветствие и благодарност за поканата изказа Assoc. Prof. Dr. Eka Lekashvili, Tbilisi State University Georgia. „Огромен респект към организаторите. Разработките от нашия университет включват световната икономика, бизнес организацията и мениджмънта. Нашият университет е член на мрежата за международно обучение и предлага програми за 25 000 студенти“.

В пет самостоятелни сесии бе организирано представянето на 89 научни доклада на български, английски и руски език, изразявайки изследователските гледни точки на 117 изявени учени в областта. По две сесии (една на български и руски език, и една на английски език) бяха посветени на въпросите на стратегическото планиране и маркетинга в дигиталния свят. В самостоятелна сесия бяха представени разработките в областта на стратегическите перспективи в дигиталния свят. Представените доклади очертаха въпросите в областта на стратегическото планиране и маркетинга, обхващащи конкретни аспекти на социално-икономическия живот на всички управленски равнища в Европейския съюз, Албания, Беларус, България, Грузия и Украйна.

В пет самостоятелни сесии бе организирано представянето на 89 научни доклада на български, английски и руски език, изразявайки изследователските гледни точки на 117 изявени учени в областта. По две сесии (една на български и руски език, и една на английски език) бяха посветени на въпросите на стратегическото планиране и маркетинга в дигиталния свят. В самостоятелна сесия бяха представени разработките в областта на стратегическите перспективи в дигиталния свят. Представените доклади очертаха въпросите в областта на стратегическото планиране и маркетинга, обхващащи конкретни аспекти на социално-икономическия живот на всички управленски равнища в Европейския съюз, Албания, Беларус, България, Грузия и Украйна.

Специално участие в сесията, проведена в Голяма конферентна зала на УНСС, взеха представители на държавното управление, бизнеса и преподаватели от УНСС.

Специално участие в сесията, проведена в Голяма конферентна зала на УНСС, взеха представители на държавното управление, бизнеса и преподаватели от УНСС.

Галерия снимки от 19 университета от 7 страни на международната конференция „Стратегическо планира ...